Toon posts:

benchmark temperatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me processor net laten benchmarken door Sisoft sandra 2001 versie. 25 keer zeg maar. Dus de processor heeft een aantal minuten op de volle 100% gedraaid.
Het is een Pentium 2 met 450 mhz in een secc cartbridge met een Coolermaster heatsink en fan. De heatsink voelde best wel heet aan >:)
Maarre is dit normaal?
Idle is ie meestal rond de 37-43 graden en na lang aanstaan is ie rond de 45 graden. Normaal stressed rond de 52c.
Hij liep tijdens het benchmarken niet vast.
Wat is het verschil tussen benchmarken en normaal stressen?

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Pentium 2's mogen rustig flink warm worden hoor, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Als ie zich niet ophangt, is er nix aan het handje.
En dat je heatsink warm/heet wordt is alleen maar goed, dan wordt de warmte namelijk goed afgevoerd. :)

En het verschil tussen benchen en stressen zou in temperatuur nix mogen uitmaken. Als de cpu gebenchmarked wordt, wordt namelijk het uiterste van hem gevraagd = stressed. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, vlak na het benchmarken was ie 65 graden , vergeten te zeggen is dit te heet>?

Verwijderd

Topicstarter
Hij was na het benchmarken 65 graden, is dit te heet? toen het benchmarken afgesloten was daalde de temperatuur van de pc snel terug naar 50 daarna na 40 en nu is ie rond de 40 c dus dat ging wel snel.
maar is dit te hoog?
want ik heb net een nieuwe koeling die het naar mij idee redelijk doet

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Op zaterdag 20 juli 2002 05:53 schreef DarkZen het volgende:
Hij was na het benchmarken 65 graden, is dit te heet? toen het benchmarken afgesloten was daalde de temperatuur van de pc snel terug naar 50 daarna na 40 en nu is ie rond de 40 c dus dat ging wel snel.
maar is dit te hoog?
want ik heb net een nieuwe koeling die het naar mij idee redelijk doet
Heb je pasta er tussen zitten ????
Als dat zo is zal ik de koeler ff wat verschijven/aandrukken !
En anders echt een andere koeler kopen,
want 65 graden voor een oude p2 is HEET,
die van mij in 2de server is de heledag aan het,
winrarren(inpakken) en dus stressed, en die haalt de 50 niet hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de koeler er bij een pc zaak op laten zetten dus ik neem aan dat er wel koelpasta op zit ja

ik weet het echtbniet meer, want met de vorige standaardkoeler haalde die dezelfde temperaturen en daar zat ook koelpasta op :(

Verwijderd

Topicstarter
dit is een slo1 processor secc met zo'n dom hoesje dr om heen, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Ik had dell ook nog gemaild, deze pc is een dell >:)
Maar ze hadden me teruggemaild en zeiden dat dit normale temperaturen waren.
Is dit waar of dikke bull shit?
Pagina: 1