Intern Computer Geheugen: Eindelijk aan het dalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Topicstarter
Ik heb ontzettend interesse in computer geheugen, en heb dus de laatste tijd (3 maanden) de prijzen stevig in de gaten zitten houden via www.hetgoedkoopst.nl/ en pricewatch van tweakers.net. Ik zag dat klein groep informatica (ja, -=PIEP..) het voor 300,- (incl. verz. & btw) aan te bieden had. Jippie. Mocht ik ooit dat geld nog terug krijgen, dan heb ik er op verdiend, want ik zie net dat computer9000 ofzo het alweer voor 281 (incl. rumb. & btw) aan te bieden heeft.
Is dan nu eindelijk al het ram geheugen aan het dalen? No more quakes in .tw? Wat zijn jullie gedachten over het geheugen? En beetje offtopic: wie heeft er legaal 128mb sdram dimm 168pin 8ns pc100 oem voor me voor fl 2,50 :)

hoe dan ook, .. wat zijn de verwachtingen voor het computer geheugen?

Ik hoor graag van jullie

http://mrfloris.com

Verwijderd

Ehm... Ik denk dat je op het verkeerde adres zit, voor beursartikelen ga je maar naaar www.debeurs.nl ofzo. Dit is een tweakers-site, geen bellegingsadviesbureau...

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Topicstarter
haha.
leuk gevonden.
moo.
Nou.
Ik heb het er online vaak genoeg met mensen over. Dit gaat over hardware. En er wordt vaak genoeg gevraagd waar iemand voor wat kan vinden. Het is niet een beursadvies hoor. Dit past vast wel in tweakers.net.

Verwijderd

Ik zou nog geen geheugen kopen en nog een 1 of 2 maanden wachten. Ik denk dat je over 2 maanden wel 128 MB kan krijgen voor 150-175 piek. Er is op dit moment, anders dan de fabrikanten willen doen geloven, overcapaciteit in de fabrieken.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

tja, nog 2 maanden wachten. En dan na 2 maanden weer 1 maandje wachten. Maarja misschien is het dan na weer eenmaandje wel weer goedkoper. Maarja, je kunt eigenlijk beter op ddr sdram wachten.. MAarja over en jaar of 2 is er misschien wel WEER een nieuwe standaard. Boeiend, als je RAM nodig hebt moet je RAM kopen. De enige vraag is of je op dit moment gelijk veel RAM wil hebben, of dat je nu alleen het broodnodige haalt en als de prijs lekker gezakt is gewoon asociaal (te) veel halen.
Das mijn mening hoor, ik dring niemand iets op, maar anders kom je nooit aan upgraden toe.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

over 1.5 maand is het weer HCC-dagen.
Denk dat je daar goedkoop geheugen kan krijgen

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Topicstarter
Op zaterdag 14 oktober 2000 12:06 schreef M@tlok het volgende:
Ik zou nog geen geheugen kopen en nog een 1 of 2 maanden wachten. Ik denk dat je over 2 maanden wel 128 MB kan krijgen voor 150-175 piek. Er is op dit moment, anders dan de fabrikanten willen doen geloven, overcapaciteit in de fabrieken.
Het is nu meer dan een half jaar geleden, en je had gelijk, het is het wachten wel waard geweest, ik heb net bij winkel in schiedam 4x128mb sdram pc133 gekocht voor 49,- ex btw per stuk. (2x voor vrienden). Dit was wel de moeite waard.

Jammer dat het toen zo gelopen heeft met die andere winkels, en dat het toen zo duur was. Maar goed.. ben weer blij nu.

Verwijderd

:)

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

:)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.