Toon posts:

Proggie om Sites te Downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet met welk programma ik goed sites kan downloaden (tot bv 5 lagen diep) zodat ik ze offline kan bekijken?

Pls Help

Grtzzz ACE

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Teleport Pro

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Topicstarter
tnx... ik kom er alleen niet uit hoe ik in kan stellen hoever hij mag gaan... if you get what i mean....
Mzzl ACE :)

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Onder starting adress properties....van het project

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hij blijft binnen een bepaald domein... ik wil dat hij ook doorgaat naar andere domeinen.

Dus dat hij echt andere url's pakt....

Grtz ACE

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Met de optie 'files up to 'x' links away from any external link ...??

Ik dacht dat dat zo ging..ik heb teleport pro alweer een tijdje niet gebruikt....

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Pagina: 1