Ik heb in April 2001 een Philips 107Sx monitor gekocht en de pech trof me dat de monitor sinds gisteren kaduuk ging 
Symptomen:
Alles wat met het OSD gebeuren te maken heeft werkt niet of half.
b.v.: Als ik op de menu-knop drukt gebeurt er nix maar als ik op de + knop oid druk dan ziet de monitor dat als de menu toets
Offfe, als ik de comp aanzet dan krijg ik geen normaal beeld, maar dan krijg ik een OSD menu met de keuze tussen TTL Sync en SYnc on Green. En verdorie kan ik NIKS doen.. alle knoppen disabled
Ook disbaled soms het complete OSD menu zich
( OSD Menu disabled oid ).
Nu had ik de Philips helpdesk gebeld en het probleem uitgelegd. Zover ik het begrepen heb wordt mijn kapotte monitor ingerolen voor een nieuwe
( Want in de garantieboekje staat dat ik 3 jaar garantie heb
Bof ik even... )
Het volgende zou moeten gebeuren volgens de behulpzame typmiep (
):
Er zou iemand binnekort bellen. ( voor denk ik een afspraak te maken ).
En later zou iemand dan langskomen met een nieuwe monitor, die zou ik dan na het controleren van alle spullen in de doos in ontvangst nemen en dan de kapotte monitor aan die gast meegeven.
Nu vraag ik me af of jullie ook zoiets met Philips hebben gehad ( verhalen uitwisselen oid? ) en/of het hoelang het meestal duurt bij dit bedrijf.
Als laatste wil ik nog ff zeggen dat ik nogsteeds wel bij Philips blijf hoor
Lekker beeld geven ze.
[voor-de-modjes]
Ik heb het in V&B gezet omdat dit gaat over een monitor en ik ben ook benieuwd naar anderen van Philips 'monitoren', alleen omdat ik de titel van het topic niet langer kon maken kan het misschien anders overkomen, mijn excuses daarvoor
[/voor-de-modjes]
Symptomen:
Alles wat met het OSD gebeuren te maken heeft werkt niet of half.
b.v.: Als ik op de menu-knop drukt gebeurt er nix maar als ik op de + knop oid druk dan ziet de monitor dat als de menu toets
Offfe, als ik de comp aanzet dan krijg ik geen normaal beeld, maar dan krijg ik een OSD menu met de keuze tussen TTL Sync en SYnc on Green. En verdorie kan ik NIKS doen.. alle knoppen disabled
Ook disbaled soms het complete OSD menu zich
Nu had ik de Philips helpdesk gebeld en het probleem uitgelegd. Zover ik het begrepen heb wordt mijn kapotte monitor ingerolen voor een nieuwe
( Want in de garantieboekje staat dat ik 3 jaar garantie heb
Het volgende zou moeten gebeuren volgens de behulpzame typmiep (
Er zou iemand binnekort bellen. ( voor denk ik een afspraak te maken ).
En later zou iemand dan langskomen met een nieuwe monitor, die zou ik dan na het controleren van alle spullen in de doos in ontvangst nemen en dan de kapotte monitor aan die gast meegeven.
Nu vraag ik me af of jullie ook zoiets met Philips hebben gehad ( verhalen uitwisselen oid? ) en/of het hoelang het meestal duurt bij dit bedrijf.
Als laatste wil ik nog ff zeggen dat ik nogsteeds wel bij Philips blijf hoor
Lekker beeld geven ze.
[voor-de-modjes]
Ik heb het in V&B gezet omdat dit gaat over een monitor en ik ben ook benieuwd naar anderen van Philips 'monitoren', alleen omdat ik de titel van het topic niet langer kon maken kan het misschien anders overkomen, mijn excuses daarvoor
[/voor-de-modjes]
C:\>_