Toon posts:

cool neon lamp idee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of iemand het al heeft verteld
maar,

ik dacht eraan om de tl-lamp van de vliegenlamp eruit te halen en in mijn kast te plaatsen..... lijkt me wel strak :)

Verwijderd

Die is toch geen 12 volt?

Het is trouwens wel een erg drastische manier van bugs verwijderen uit je systeem :D:P:+:o

Verwijderd

Nee joh, zo'n ding trekt ongelofelijk veel vliegen aan die allemaal kapot spatten in je compu. Heb je de hele bende onder de vliegenledematen. (Scrabble?)

Kan nooit goed zijn voor de koeling! ;)

Verwijderd

Topicstarter
oh ja dat wel....maar de bugs gaan er inderdaad dood aan.... :) :P

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

hmm... kweetnie, het is misschien wel een aardig idee. Gewoon een keer proberen. :)

Y'24

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

bij somige autozaken kan je ook neonbalkjes
krijgen (in verschillende maten en kleuren)
heb ik ook gedaan, en ik heb nu een mooie blauwe gloed onder m'n kast en geen dode vliegen!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 10:32 schreef masterwill het volgende:
oh ja dat wel....maar de bugs gaan er inderdaad dood aan.... :) :P[/quote]om een vliegenlamp zit een rooster van draden waar spanning op staat
en daar kunnen vliegen idd niet zo goed tegen (ik denk jij ook niet :))

de lamp zelf is gewoon een soort tl-buisje

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm dan ga ik dat lampje er 's mooi uitslopen :P
en dan in mijn pc zetten en dan heb je een coole blauwe kleur in je kast :):P!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vet ID man! waar kan je die dingen kopen???? en hoe groot zijn die dingen eigenlijk?????? Bij een winkeltje bij ons in de stad (Radio Shack) kan je van die gekleurde opschuif dingen kopen voor tl buizen, bedoel je dat misschien?
Pagina: 1