Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel erg benieuw naar de mogelijkheid om zelf spellen te schrijven voor Nokia GSMs, en die vervolgens voor via wap door gebruikers te laten downloaden. Wie weet of dat dit mogelijk is? Ik weet wel dat ik met mijn 8310 het spel space impact kan downloaden via Nokia-club, maar is het niet mogelijk zelf een spel te schrijven en deze dan aan te bieden?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:48

me1299

$ondertitel

Goeie vraag :D

Maar bedenk dit eens: Waarom zijn er nog nie 1000'en sites waar je nieuwe nokia spellen kan downloaden dan? :D

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
Misschien omdat niemand er aan gedacht heeft, of omdat nokia de licenties alleen onder bepaalde voorwaarden verstrekt?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Nitai

Live the life you love.

misschien omdat Nokia dat niet heeft vrijgegeven inderdaad.

Trust me, als het kon, dan waren er zeker weten sites die zulke spelletjes verkochten tegen belachlijke prijzen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mischien omdat Java gevaarlijk speelgoed is, waarmee je de hele telefoon kan verneuken, als er een bevrijligingslek in zit.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zaterdag 20 juli 2002 22:21 schreef Z___Z het volgende:
Mischien omdat Java gevaarlijk speelgoed is, waarmee je de hele telefoon kan verneuken, als er een bevrijligingslek in zit.
idd, op deze manier is het wel érg makkelijk om een virus voor de telefoon te schrijven. Ik denk niet dat nokia er speciale beveiligingroutines heeft ingebouwd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1