Toon posts:

AWDFLASH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet wat nu de echte laatste versie is, er zijn er heel veel, en de laatste die ik kan vinden is 8.16A
Mocht iemand een link hebben naar een nog nieuwere versie(als die er is), plaats die dan hier aub..

Verwijderd

ik zou het fijn vinden als je eve wat meer neertypte,...

want hier kan ik weinig mee,...

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wat wil je nog meer weten dan, het is de flash utility van Award, voor moederborden met een Award-Bios.. en de versie die ik op internet kan vinden is 8.16...

Verwijderd

volgens mij heeft elk mobo zijn eigen flashutility nodig,...

die je op de site vind van de producent vind.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn ook universal bios utilities, die werken op AMI en AWARD, maar je hebt ook AFLASH (Asus moederbord), AMIFLASH (ami bios) en AWDFLASH (award bios)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

werktieniegoed?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

precies,...

gebruik je die toch,...??

heb er nooit problemen mee gehad althans,...

Verwijderd

Topicstarter
Als je goed leest in het begin, is gewoon mijn vraag wat de laatste versie nu is van AWDFLASH, voor degene die deze gebruiken, deze moet ik nl. op een BIOS-CD zetten, en heb al veel op verschillende sites van producenten en zo gezocht, maar kan alleen 8.16A vinden, en misschien weet iemand dat er nog een nieuwere versie is, simpel toch?

Verwijderd

hebbie wel gezien hoe laat het is???

ben nie meer zo nuchter hoor,.... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ok, Ik snappet

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 20 juli 2002 00:36 schreef KingRichje het volgende:
hebbie wel gezien hoe laat het is???

ben nie meer zo nuchter hoor,.... |:(
en dat is zijn schuld? :?

Maar xingman: al gekeken op de site van Award?

Verwijderd

Topicstarter
[url="http://www.award.com"]www.award.com[/url] en doorgelinkte sites, maar daar kan ik geen download vinden van awdflash helaas

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 00:39 schreef wfvn het volgende:

[..]

en dat is zijn schuld? :?

Maar xingman: al gekeken op de site van Award?
nee vrind,... wilde allen maar ff aangeven dat ik het ook niet helemaal snapte,.... meer niet.
neem een borrel,.... je bent een beetje katterig.

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

[url="http://www.bios.ru/programs/"]http://www.bios.ru/programs/[/url]

aub,
staan nog een paar leuke tussen :)

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zaterdag 20 juli 2002 00:45 schreef KingRichje het volgende:
nee vrind,... wilde allen maar ff aangeven dat ik het ook niet helemaal snapte,.... meer niet.
neem een borrel,.... je bent een beetje katterig.
En met reden.
Mijn excuses voor mijn opmerking dat nu komen gaat maar zou je niet eens wat 'behulpzamer' zijn?
Op dit moment ben je wel erg aanwezig in dit topic, en wel op een soort manier waar niemand iets aan heeft.

Het borreltje zal ongetwijfelt gesmaakt hebben, dat heeft ie bij mij ook ( :P ) maar je zult wel een lijn moeten trekken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, versie 7.3 op die site van bios.ru..

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
[url="ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/BIOS_FLASH_UTILS/"]ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/BIOS_FLASH_UTILS/[/url]

;)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
wat doen die bios utils ? Zijn het gewoon nieuwe universele biossen ? sorryweet niet veel af van biossen.

dikzak

Pagina: 1