Toon posts:

Dual Monitor setup, GF4 MX + GF4 ti4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb net 2 newe 19 inch IIyama's gehaald en wil een dual monitor setup er van maken.
Nou heeft de support desk van IIyama me aangeraden 2 dezelfde videokaarten te nemen.

Probleempje is, dat ik die Geforce 4 Ti 4200 al had en heb toen er een Geforce 4 MX voor mijn 2e monitor bijgekocht.
Ik heb niet het geld om nog een GF4 ti 4200 erbij te kopen.

Wil dit wel 2 verschillende videokaarten voor een dual setup?
Het betrof een GF4 ti 4200(voor de 1ste main monitor) en een GF4 MX(voor de 2e monitor).

Iemand ervaringen hiermee?

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:48
je kan geen 2 agp kaarten hebben, dus je hebt hoe dan ook 2 verschillende kaarten

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
|:(

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

dat moet perfect werken en direct ondersteund worden door wnidows éénmaal de beide kaarten en schermen hun drivers ontvangen hebben van jou ;)

ik heb 2 x GF 2 MX 64Mb en 32Mb
geen probleem in WinMe/98/2000/XP

dus gewoon erin stoppen en zou al moeten werken

• BenJoep
Op zaterdag 20 juli 2002 00:01 schreef Mr.ChronoM het volgende:
dat moet perfect werken en direct ondersteund worden door wnidows éénmaal de beide kaarten en schermen hun drivers ontvangen hebben van jou ;)

ik heb 2 x GF 2 MX 64Mb en 32Mb
geen probleem in WinMe/98/2000/XP

dus gewoon erin stoppen en zou al moeten werken
Een Gf4 mx in een pci uitvoering bestaat naar mijn idee helemaal niet.. En die gf4 ti4200 ondersteund al dual-monitorekes.. Dus aan die gf4ti4200 heb je genoeg..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 00:04 schreef Joep het volgende:

[..]

Een Gf4 mx in een pci uitvoering bestaat naar mijn idee helemaal niet.. En die gf4 ti4200 ondersteund al dual-monitorekes.. Dus aan die gf4ti4200 heb je genoeg..
Ja dat wist ik wel, maar ik gebruik 3D software en daarvoor is het belangrijk dat alle kracht van die videokaart naar 1 monitor gaat en niet verspreidt wordt over 2 monitoren.

De 2e monitor waarvoor ik die GF4 MX heb gekocht is slechts om de menus naartoe te schuiven van photoshop en 3D software en dergelijke.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zaterdag 20 juli 2002 00:06 schreef TheRademaker het volgende:

[..]

Ja dat wist ik wel, maar ik gebruik 3D software en daarvoor is het belangrijk dat alle kracht van die videokaart naar 1 monitor gaat en niet verspreidt wordt over 2 monitoren.

De 2e monitor waarvoor ik die GF4 MX heb gekocht is slechts om de menus naartoe te schuiven van photoshop en 3D software en dergelijke.
Ja duhuh, maar als je die niet aan je pc kan stoppen heb je er vrij weinig aan! Of ga jij ons nu vertellen dat je een moederbord met 2 agp sloten hebt :?
En btw dan had je net zo goed een radeon 7000 voor ¤50,- daarvoor kunnen nemen. (als het toch alleen voor de menu's is)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• BenJoep
Op zaterdag 20 juli 2002 00:14 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ja duhuh, maar als je die niet aan je pc kan stoppen heb je er vrij weinig aan! Of ga jij ons nu vertellen dat je een moederbord met 2 agp sloten hebt :?
En btw dan had je net zo goed een radeon 7000 voor ¤50,- daarvoor kunnen nemen. (als het toch alleen voor de menu's is)
Eindelijk is wijze woorden..

Pagina: 1