• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 21:20
we hadden eerst een telefoon zonder nummerweergave. we hebben dat destijds opgelost met een externe nummermelder. dit werkte perfect!

nu hebben we een nieuwe telefoon, een Philips Onis 200. deze ondersteund nummerweergave. maar de nummerweergave werkt niet. het vreemde is echter, als ik de oude externe nummermelder er tussen hang, dan "ziet" de Onis wel wie er belt en werkt nummer weergave (op de externe melder zie je dan niets).

de gasten bij de electro zaak zeiden dat mijn kabelmodem stoorde.. lijkt mij niet de oorzaak, omdat ik die ook al heb uitgehad, zonder resultaat.

wat gaat hier fout?

chaozz.nl | RetroGameCouch

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Erg vreemd,

Ik verkoop al jaren vaste telefonie, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

Kun je voor mij eens nagaan hoeveel communicatie-apperatuur
je gebruikt op je KPN lijn (modem, telefonie, etc).
Dit kan een oorzaker zijn????????????????

Ander kun je ook contact op nemen met Philips

[url="http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/dcbint?lang=nl&country=NL&tmplt=ce_eu&s=consumer&screen"]http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/dcbint?lang=nl&country=NL&tmplt=ce_eu&s=consumer&screen[/url]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

priority of kpn?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• chaozz
de lijn wordt alleen gebruikt voor telefonie. ik heb kabelinternet (zoals boven staat beschreven :) )

de lijn is gewoon van KPN.

Verwijderd

Het gaat er hier om, dat je niet boven je aansluitfactor komt. Een telefoonlijn van KPN garandeert een goede lijn zolang je niet boven factor 5 uitkomt. Een standaard telefoon heeft factor 1 of 2. Een fax meestal iets hoger.
Kijk op je toestel(len) hoe hoog de gezamenlijke factor is.
Koppel eventueel toestellen af en kijk of het dan werkt.

• chaozz
Op zaterdag 20 juli 2002 15:27 schreef willem-bever het volgende:
Het gaat er hier om, dat je niet boven je aansluitfactor komt. Een telefoonlijn van KPN garandeert een goede lijn zolang je niet boven factor 5 uitkomt. Een standaard telefoon heeft factor 1 of 2. Een fax meestal iets hoger.
Kijk op je toestel(len) hoe hoog de gezamenlijke factor is.
Koppel eventueel toestellen af en kijk of het dan werkt.
we hebben slechts 1 telefoon op de lijn. de lijn is maar 2 meter --> van de muurcontactdoos naar de telefoon.

vandaag weer even getest. geen nummer weergave, echter, met de externe nummermelder ertussen geeft hij wel het nummer weer op de telefoon.

• chaozz
*SCHOP*

sorry, heb vanmiddag die documentaire gezien over Bruce Lee.. >:)

Pagina: 1