Aangezien ik de indruk had dat mijn P200 mobo kadoek was en ik er niet te veel aandacht wou besteden besloot ik mijn Cyrix M2 PR266+ aan het werk te zetten op een AOpen AX5T. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is dit een AT moederbord met alleen een ATX poweraansluiting en het formaat van een ATX moederbord maar met de lay-out van een AT moederbord
(ik weet het, dat is gewoon leip
)
maar goed daar heb ik helaas geen kast voor, want ik heb maar 1 ATX kast en die heb ik gratis (TNX Dirk) en die wordt gebruikt door mijn P3.
Ik had dus een soort van kast nodig voor dat mobo want ik wou toch alles een beetje netjes bij elkaar hebben. Aangezien ik toch wat tijd over had heb ik maar een Kast gemaakt van LEGO, en dat wou ik jullie niet onthouden
De foto's (zeer slechte kwaliteit) zijn gemaakt met zo'n goedkoop bolvormig, driehoekpotig geleend Logitech webcam'metje gemaakt
astu:

is nog best wel stevig ook.
ik kan helaas geen betere fot's maken want er is in mijn vrienden/kenniskring niemand met betere apparatuur op dat gebied.
oja, specs:
AOpen AX5T
Cyrix M2 PR266+ officieel op 233MHz nu op 262 MHz met 75MHz bus
128MB PC133
230W ATX voeding
S3 Trio64V+ videokaart
3C905 nic
4GB Samsung HD
10x CDROM speler
diskettestation
er draait Windows 2000 Server op
en nog stabiel en snel ook, voor zo'n bakkie dan.
maar goed daar heb ik helaas geen kast voor, want ik heb maar 1 ATX kast en die heb ik gratis (TNX Dirk) en die wordt gebruikt door mijn P3.
Ik had dus een soort van kast nodig voor dat mobo want ik wou toch alles een beetje netjes bij elkaar hebben. Aangezien ik toch wat tijd over had heb ik maar een Kast gemaakt van LEGO, en dat wou ik jullie niet onthouden
De foto's (zeer slechte kwaliteit) zijn gemaakt met zo'n goedkoop bolvormig, driehoekpotig geleend Logitech webcam'metje gemaakt
astu:

is nog best wel stevig ook.
ik kan helaas geen betere fot's maken want er is in mijn vrienden/kenniskring niemand met betere apparatuur op dat gebied.
oja, specs:
AOpen AX5T
Cyrix M2 PR266+ officieel op 233MHz nu op 262 MHz met 75MHz bus
128MB PC133
230W ATX voeding
S3 Trio64V+ videokaart
3C905 nic
4GB Samsung HD
10x CDROM speler
diskettestation
er draait Windows 2000 Server op
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]