Morgen kan ik mijn Siemens ME45 ophalen bij het postkantoor. 
Maar nu zit ik met vraag waar ik niet veel over kan vinden.
Standaard zitter er 2 spellen op, Balloonshooter en een spel waarbij je blokjes moet verschuiven.
Maar 2 spellen is niet zoveel, niet dat ik zo'n fanatieke GSM-gamer ben maar zou wel graag willen weten of het mogelijk is om er meer op te zetten.
Als ik op Google zoek dan kom ik veel tegenstrijdige berichten tegen.
Op de ene site staat dat het niet kan vanwege een JAVA-applet die er niet is, de andere site zegt dat het wel kan.
Ik heb een forum gevonden waar een user zit die zelf een spel heeft gemaakt.
Hij zegt dat het een off-line spelletje is die je in een bepaalde map van die telefoon moet zetten.
Kan het nu wel, of kan het nu niet?
Anyway, hier is de link naar dat topic.
[url="http://www.rylospower.com/public/forum/topic.asp?TOPIC_ID=718"]Nuovo gioco x S/M 45!!![/url]
P.S,
Sorry van het taaltje, dat forum is nu eenmaal niet Engels.
Maar nu zit ik met vraag waar ik niet veel over kan vinden.
Standaard zitter er 2 spellen op, Balloonshooter en een spel waarbij je blokjes moet verschuiven.
Maar 2 spellen is niet zoveel, niet dat ik zo'n fanatieke GSM-gamer ben maar zou wel graag willen weten of het mogelijk is om er meer op te zetten.
Als ik op Google zoek dan kom ik veel tegenstrijdige berichten tegen.
Op de ene site staat dat het niet kan vanwege een JAVA-applet die er niet is, de andere site zegt dat het wel kan.
Ik heb een forum gevonden waar een user zit die zelf een spel heeft gemaakt.
Hij zegt dat het een off-line spelletje is die je in een bepaalde map van die telefoon moet zetten.
Tja, ik weet het zelfs na het lezen van dat topic nog niet zeker.The game is prepared in two versions:
Image-based, which is nicer, but from my point of view, is extremely slow due to slow game refreshing between turns. Unfortunately, S/ME45 has too slow access to browsers cache and therefore you have to wait about 4 secs between each turn:-( I will try to optimize this horrible refresh time over a weekend; unfortunately, there is no room for significant optimizations).
The second one is a Text-basedversion, which is faster, but doesnt look as fresh as image-based version. There is still a delay between the turns, however unlike the image-based version, this delay is acceptable.
Kan het nu wel, of kan het nu niet?
Anyway, hier is de link naar dat topic.
[url="http://www.rylospower.com/public/forum/topic.asp?TOPIC_ID=718"]Nuovo gioco x S/M 45!!![/url]
P.S,
Sorry van het taaltje, dat forum is nu eenmaal niet Engels.