Toon posts:

pcanywhere op [winxp]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pcanywhere 10.5 en gebruik het op een computer met twee windows xp installaties. Nu is mijn snelheid erg laag. ergens rond de 2-3 MB/s....kan ik dit ophogen naar rond de 10mB/s???
en kan ik ook ergens met een tooltje netwerk senlheiden meten...even tussendoortje

Verwijderd

Topicstarter
zie net dat de snelheid gedropt is naar 700 Kb....en dat met 5 gig over te zetten.....kan toch wel iestje sneller denken jullie niet....en please geen kcik dit is gewoon extra info

Verwijderd

ik begrijp niet waarom je niet gewoon een netwerk aanlegt,... xp heeft zijn eigen op afstand besturing...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een edimax router en het lukt me niet op een netwerk te starten...staat overigens in een andere topic..ik ga een beetje dronken forum topics openen niet echt slim van me....weet het sla me maar...

Verwijderd

je hebt 2 Pc's ??
klinkt spannend een router,...

Verwijderd

Topicstarter
zucht......

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20

Movinghead

ing.

Ja maar je weet die extra opties die in XP zitten werken niet of geeft storing. Ik gebruik zelf pc anywere 10.5 en heb nergen problemen mee.
Maar wat zijn de instellingen van je PC anywere?

En voor een snelheidsmeter kun je DU meter gebruiken. Je kunt een trial downloaden op [url="http://www.dumeter.com"]www.dumeter.com[/url]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

nighttiger: waarom gebruik je nou PCAnywhere dan? Ik heb pcanywhere ook gebruikt voordat ik XP ging gebruiken. PCAnywhere is best tof programma, alleen is zo retetraag; ik ben dolblij met die ingebouwde RemoteDesktop van XP

Dus ook van mij de vraag net als KingRichje stelt: waarom niet RemoteDesktop gebruiken?

Btw... die kick van je is doodgewoon wel een kick. Die extra info kan je ook gewoon met de edit-knop in je eerste post pleuren. Nog niemand had tussendoor gereageerd, dus voor de verdere verloop van het verhaal maakt dat geen ruk uit.

Verwijderd

Topicstarter
zei al sorry...woops dat was ergens anders...amn ik moet gewoon niet zoveel topics openen.....nou ja sorry hier dan...ik zal dat remote stuff van xp wel eens proberen...goed dat je het zegt helemaal vergeten

euh waar zit ie eigenlijk???

Verwijderd

Start/alle programma's/bureauaccesoires/communicatie/extern bureaublad

Verwijderd

vraag me zo maar hoe het werkt. :z

Verwijderd

Topicstarter
een probleem ik krijg nog steeds geen normaal netwerk met een edimac router

Verwijderd

als je twee Pc'tjes heb zie ik de noodzaak van een router nie zo,....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 19 juli 2002 22:19 schreef KingRichje het volgende:
als je twee Pc'tjes heb zie ik de noodzaak van een router nie zo,....
wat dacht je van internet delen?

Verwijderd

Topicstarter
zucht ik heb een router gekocht om van dat internet delen af te zijn en ik kon geen pc aan laten staan vonden me ouders niet zo prettig...dus ik heb een router ..ps heb vier computer maar ik wil eers die twee op een netwerk.....
Pagina: 1