Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Linkje is handig, maybe: [url="http://www.tweakers.net/nieuws/22628"]http://www.tweakers.net/nieuws/22628[/url]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Heb mijn commentaar maar ff gecopieert.
Dit artikel is absoluut onzin.
Lucht is een van de slechtste geleiders van electronen
Vacuum is de slechtste.
Vacuum heeft nl een weerstand van oneindig. En perfecte geleider heeft een weerstand van 0. Dit is ook de reden waarom er zoveel geld gaat richting onderzoek naar Supergeleiding. Aangezien een supergeleider een weerstand van 0 heeft.
MAW kan een admin dit artikel ook weer ff verwijderen of in ieder geval erbij melding dat het onzin is?
Der moeten hier duidelijk een paar mensen natuurkunde lessen gaan volgen.
(edit)
Nog een reden waarom dit onzin is.
Composieten zijn moleculen.
Met de huidige transistor grootte van 0,13 micron.
(Dat is ongeveer 4 atomen breed geloof ik)
En nu willen ze een transistor maken van meerdere moleculen. (Een molecule bestaat uit meerdere atomen) Kan leuk worden omdat je P4 dan niet meer fysiek in je kast gaat passen. Omdat ie gewoon in alle richtingen tig keer zo groot wordt.
Waarom denk je dat zo'n vonk zo'n hoog voltage heeft?
Omdat de weerstand van lucht zo groot is, dat er 20000 volt nodig is om de afstand van 1 cm te overbruggen.
Een vonk door vacuum.
Probeer maar.
Lukt je nog niet in 3 Miljard jaar.
De core van een chip is ongeveer 0,5 cm groot. Zo niet groter. Wou je een core-voltage van 10 kilovolt?
(edit)
Zelfs al zou je dat kunnen bereiken. Dan nog heb je een flinke krachtcentrale nodig om continu 10 kilovolt kortsluiting te hebben.
Ik denk dat die chip in minder dan 10 milliseconden verdampt.
Vacuum is de slechtste.
Vacuum heeft nl een weerstand van oneindig. En perfecte geleider heeft een weerstand van 0. Dit is ook de reden waarom er zoveel geld gaat richting onderzoek naar Supergeleiding. Aangezien een supergeleider een weerstand van 0 heeft.
MAW kan een admin dit artikel ook weer ff verwijderen of in ieder geval erbij melding dat het onzin is?
Der moeten hier duidelijk een paar mensen natuurkunde lessen gaan volgen.
(edit)
Nog een reden waarom dit onzin is.
Composieten zijn moleculen.
Met de huidige transistor grootte van 0,13 micron.
(Dat is ongeveer 4 atomen breed geloof ik)
En nu willen ze een transistor maken van meerdere moleculen. (Een molecule bestaat uit meerdere atomen) Kan leuk worden omdat je P4 dan niet meer fysiek in je kast gaat passen. Omdat ie gewoon in alle richtingen tig keer zo groot wordt.
Waarom denk je dat zo'n vonk zo'n hoog voltage heeft?
Omdat de weerstand van lucht zo groot is, dat er 20000 volt nodig is om de afstand van 1 cm te overbruggen.
Een vonk door vacuum.
Probeer maar.
Lukt je nog niet in 3 Miljard jaar.
De core van een chip is ongeveer 0,5 cm groot. Zo niet groter. Wou je een core-voltage van 10 kilovolt?
(edit)
Zelfs al zou je dat kunnen bereiken. Dan nog heb je een flinke krachtcentrale nodig om continu 10 kilovolt kortsluiting te hebben.
Ik denk dat die chip in minder dan 10 milliseconden verdampt.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Ik vind het persoonlijk een goed artikel en een beetje humor op Tweakers.net moet kunen denk ik. Iedereen heeft zijn eigen smaak en een nieuwsposting die mij niet aamspreekt, lees ik en klik ik weg om er niet meer naar te kijken. Ik bedenk me dan wel dat er misschien andere mensen zijn die het stuk wel interessant vinden.
Ja, ik zat het ook al met verbijstering te lezenOp vrijdag 19 juli 2002 21:24 schreef Kalizec het volgende:
Vacuum is de slechtste.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heerlijk 
Ik weet niet wat leuker was; het artikel of de reacties erop..
TOP voor de vrijdag avond
Er is toch nix op TV.
Ik weet niet wat leuker was; het artikel of de reacties erop..
TOP voor de vrijdag avond
Pagina: 1