Voordat ik mijn vraag wil gaan stellen. Wil ik even duidelijk maken dat ik de search heb doorgekeken en een heleboel topics zag waar dit overging. Maar nooit een ECHT antwoord. Meestal allemaal gepraat maar wat in de praktijk veel te moeilijk is of glad niet werkt 
DE VRAAG:
Goed ik heb sinds 2 dagen Redhat linux 7.3 met de nieuwste kernel die ik met de redhat up2date heb gedownload. (zoals je hoort ben ik newbie) Toen ik het een beetje onder de knie had ben ik mijn harddisks gaan mounten (met hulp van tweakers.net natuurlijk
) FAT mounten ging prima. Maarja zoals veel te lezen is NTFS niet. Het gebruikelijke probleem: "not supported by kernel" Ik las in de search moeilijke praat over een KERNEL compilen. Of de kernel updaten. Mijn vraag is er geen makkelijkere oplossing? Bijv een patch
(sorry ik heb altijd windows gebruikt
) Of moet ik echt mijn kernel gaan compilen. Misschien vinden de meeste dat een makkie. Maar ja ik gebruik het net 2 dagen dus ja daarom.
Heeft iemand een oplossing. Heel graag want mijn ftp is nu al 2 dagen uit de lucht en de gebruikers zijn er niet blij mee.
En zoniet hoe compileer ik mijn kernel
DE VRAAG:
Goed ik heb sinds 2 dagen Redhat linux 7.3 met de nieuwste kernel die ik met de redhat up2date heb gedownload. (zoals je hoort ben ik newbie) Toen ik het een beetje onder de knie had ben ik mijn harddisks gaan mounten (met hulp van tweakers.net natuurlijk
Heeft iemand een oplossing. Heel graag want mijn ftp is nu al 2 dagen uit de lucht en de gebruikers zijn er niet blij mee.
En zoniet hoe compileer ik mijn kernel