[cs]hoe gravitie vermnderen

Pagina: 1
Acties:

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11 09:12
ik heb een vraagje als ik counterstrike speel zie ik iedereen veel hoger springen als mij.

Ik vroeg aan een gast op de server hoe hij zo hoog kon springen. Hij zei moe je de zwaartekracht vermindere (was een nederlander), en hoe je dat moet doen moest ik zelf uitzoeken.

nu is mijn vraag hoe verander je dat??

Verwijderd

search:

[topic=144561/1/25]

• sarlo
ja als je een server maakt kan da maar ghoe doe je het als je een sever binne stapt en je ben geen admin das de vraag

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 21:01 schreef gfo het volgende:
ja als je een server maakt kan da maar ghoe doe je het als je een sever binne stapt en je ben geen admin das de vraag
erm? dat kan niet d8 ik :?

en trouwens, je zou het toch niet willen, als het wel kon? :Y) dat zou nogal lame zijn tegenover de andere spelers als de admin dat zelf niet heeft ingeschakeld

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Dat zou wat zijn als dat kon zeg... allemachtig.

Steam

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cmd ervoor is iig sv_gravity :P

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 21:08 schreef Peertje het volgende:
Cmd ervoor is iig sv_gravity :P
dat zegt hij net, hij bedoelt het dus niet als admin, maar dit hele topic klopt niet en ik denk dat de topicstarter zich gewoon heeft vergist :)

• sarlo
nee serieus ik zie allerlei mense vet hoog springen en springen zonder moete op zon krat en ik spring nie eens zo hog als de helft

misschien moet ik zon bunny fix installe ofzo (links *hint hint*)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-11 18:43

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Als je springend bukt of bukkend springt ofzo :P dan kom je wel iets hoger. Vandaar dat je sommige mensen op een krat ziet springen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Peertje
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 21:23 schreef gfo het volgende:
nee serieus ik zie allerlei mense vet hoog springen en springen zonder moete op zon krat en ik spring nie eens zo hog als de helft

misschien moet ik zon bunny fix installe ofzo (links *hint hint*)
met bunnyhoppen kom je alleen heel ver. Hoger ga je niet :P

• sarlo
wa mij ok is opgevallen is dat mense die niet hoog springe net als ik als ze springen niet ben hun benen spartelen en mense die hoger springe doen da wel

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-10 14:42

Apache

amateur software devver

duckjump ... djeez ...

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Peertje
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 21:38 schreef gfo het volgende:
wa mij ok is opgevallen is dat mense die niet hoog springe net als ik als ze springen niet ben hun benen spartelen en mense die hoger springe doen da wel
Spring eens en druk voor de grap tijdens de sprong je buk knop in. Dan kom je wel op die kratten :P

• sarlo
Op vrijdag 19 juli 2002 21:42 schreef Peertje het volgende:

[..]

Spring eens en druk voor de grap tijdens de sprong je buk knop in. Dan kom je wel op die kratten :P
dit heb ik al eerder geprobeerd dit lukt helemaal niet niet bij die hoge en ok nie bij die kleine groen kratten

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ff duidelijkheid:
jump - duh |:(
duckjump - zelfdehoogte als jump (boven) maar omdat je bukt in de lucht is er meer ruimte onder je
longjump - LAGE jump maar heel ver (kan niet in CS BTW)
bunnyhoppen - combinatie van strafen en springen waardoor je in een keer heel snel kan rennen (niet meer mogelijk sinds CS 1.4)

zo goed?

iig antwoord op je beginpost:
je kan niet onafhankelijk van de server de gravity veranderen, dat moet de admin zelf doen (als jij dat bent dan is het admin_gravity 500 (800 is standaard) of rcon sv_gravity 500)
Pagina: 1