Toon posts:

S-vhs kabel , hoe werkt het ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen , ten eerste wil ik melden dat ik de SEARCH heb gebruikt , en noch steeds niet eruit gekomen ben.

Ik heb dus een scart aansluiten (doosje met input/output schakelaar) en een s-vhs kabel gekocht , met de bedoeling om mijn beeld van de PC op mijn TV te toveren.
Doos aangesloten(scart) schuifje naar input , s-vhs kabel naar de uitgang van de vid kaart(leadtek gf3).
Windows XP opgestart , en zitten kloten met instellingen , maar geen beeld op de tv.

Ik weet iig niet wat ik moet doen om dit aan de gang te krijgen. De twiekers van hier waarschijnlijk wel , dus vraag ik om hulp :)

Tnnx

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

juiste drivers gebruikt?
tvtool geprobeerd? (volgens mij draait die nog wel met een GF3)

Verwijderd

Topicstarter
Jah de laatste leadtek drivers (winfox en driver) en ook de nVidia driver geprobeerd. Tv-tool kreeg ik ook geen beeld met. Ik had gehoord dat ik iets op dual screen moest zetten , maar dit kan ik niet vinden :'(

Verwijderd

Heb je je Tv als primaire ingesteld.

Wat heb je allemaal ingesteld , en welk kanaal het je op je tv?

Verwijderd

Topicstarter
uh kan het "AV" of "VCR (0)" zijn ? , als ik op AV douw , krijg ik zwarte strepen (zwart rechts tot wit links) .. :?

Verwijderd

probleem had ik ook

Opgelost

Hoe?? nou zo:

Eerst de kabels gewoon lekker aansluiten en daarna naar eigenschappen en dan naar instellingen en geavanceerd.

HIerbij kies je voor twinview en daarna voor clonebeeld..hierna stel je hem in op compositie out en voila ge het beeld..

teminst bij mijn nvidia gefore 3

Verwijderd

Topicstarter
TwinView ? , dat staat nergens ....
ff screen :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wmindebraekt/Screenes.JPG

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

Dit lijkt me een probleempje met de tv out en die zijn voor de collegas in de v&b divisie :P

Verwijderd

[topic=482538/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.