[simpel movie layer, redhat 7.3, gnome]

Pagina: 1
Acties:

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Hello,

Okay ik ga de haren uit mn kop trekken, al een paar uur probeer ik de sdl te installeren. DAT LUKT NIET!

Goed ik zal even vertellen wat ik al geprobeerd heb, van de rpm manager in red hat kreeg ik de melding dat er een fatale error kwam.. oke dat is meer wat voor mijn windows bakkie :D. Maar goed we gaan verder, dus ik probeer het in de terminal.
code:
1
2
[root@localhost rpm]# rpm -i SDL-1.2.4-1.i686.rpm
file /usr/lib/libSDL-1.2.so.0 from install of SDL-1.2.4-1 conflicts from package SDL-1.2.3-7

Gloeiende! Goed toen heb ik gedacht van nou ff prutsen hoe ik de rpm die er als dan weg gooi. Ik dus weer internet op, ff google'n en voila ik had de code gevonden.. Maar ik mag die lib niet weggooien omdat meerdere programma's hem gebruikeN! :(

WEHHEEE :'(

Iemand een idee hoe ik deze lib erals nog in krijg? Ik schijn hem namelijk nodig te hebben voor de X movie player. Ik wil mijn divx'jes kennen afspelen. Nou ben ik sinds gister bezig met red hat, dus ik ben nog 'vers', be gentle met de antwoorden :).

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Waar heb je die nieuwe SDL-rpm vandaan ? Ik gok n.l. dat het een Mandrake RPM is, en blijkbaar zijn die niet uitwisselbaar met het RedHat RPM systeem, ik zou als ik jou was even op [url="http://rpmfind.net"]rpmfind.net[/url] op zoek gaan naar een rpm voor Redhat, mocht je die niet kunnen vinden, en toch deze nieuwe (Mandrake) rpm willen installeren, dan zal je hem tijdens de installatie daarvan moeten 'forcen', aangezien ik geen rpm gebruik , mag je dat lekker zelf opzoeken in de manpage van rpm (man rpm op de prompt). succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Kan dat geen kwaad dan? Dat forcen?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."