Vandaag een philips cdrw1600 voor m'n pa gekocht. Ingebouwd in z'n pII 350 (192 mb) en nero 5.5. geinstalleerd. Wat audio files op de harde schijf gezet, en branden maar.. Niet dus. Op 16 speed stopt ie er na 10% mee en op 8 speed na 80%. Nero geeft geen enkele foutmelding, de cd draait zachtjes door en het systeem hangt. Ligt dit misschien aan de snelhied waar de harde schijf data naar de brander kan sturen, of aan het moederbord... Iemand van jullie een idee. Oh ja, het is al de tweede brander, de eerste hebben we al omgeruild. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat het aan de brander zelf ligt. Alvast bedankt voor de reacties!
Wat voor media gebruik je ?
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Verwijderd
en als je nero een simulatie laat doen op 16 speed van je writer, geeft hij dan geen error!!
Je computer zou in principe snel genoeg moeten zijn mits er geen software op de achtergrond draait die veel resources gebruikt, denk b.v aan een virusscanner...
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Het vage is: ik kan in nero geen simmulatie draaien, ik kan het niet aanvinken.En "determine maximum speed" kan ik ook niet aanvinken)
Verwijderd
Kwam die nero versie met je writer mee als oem versie?Probeer anders de nieuwste nero 5.5.9.0 eens...
Nee, easy cd creator 5 zat er bij, maar daar lipet ie ook bij vast. Zal die nieuwste versie van nero eens proberen...
Pagina: 1