HELLUP!!!!! (geluid & w2k)

Pagina: 1
Acties:

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik heb een probleem. Sinds vandaag speelt mijn pc geen geluidseffecten zoals het leegmaken van de prullenbak meer af. Ik heb de laatste tijd geen software geïnstalleerd of gedeïnstalleerd. Ik draai windows 2000 en heb mijn speakers aan staan. Het vreemde is dat hij nu een beep laat horen via mijn pc speaker (net of er geen geluidskaart is). Navigeren in windows, wavs en mp3 doet ie wel, maar geluids van MSN messenger en prullenbak niet.
Ik heb heel hard hellup nodig, dit is zeer irritant en heb ik nog nooit meegemaakt.

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Dat kan eigenlijk haast niet. Dat het ene geluid het wel doet en de andere het niet.
Heb je niet toevallig een klein broertje of zusje die met het geluidenschema heeft zitten spelen?

* akakiwi denkt niet dat het aan de kaart ligt. Hij heeft zelf een SB16M-CD van 6 jaar oud en die doet het perfect onder Windows 2000 Advanced Server. :)

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Postman
Ik heb de oplossing gevonden: Windows 2k opnieuw installeren. Ik weet dat het overkill is, maar daar doet M$ ook zelf aan.

* Postman denkt dat het tijd wordt voor zijn nieuwe pc met alleen maar w2k compatible hardware.

Verwijderd

Ik heb het zelf ook hoor, dat je een biepje hoort bij het legen van prullebak in w2k

Maar vind je dat nou echt zo erg dat je dat niet via je boxen hoort!? Komop man!

Ik heb zelfs ALLE windhoos geluidjes deraf geflikkerd! (ik ben dan ook een mshater)

• Postman
Maar dat hoort ie niet te doen!!!

Ik wil dat het gewoon werkt, dadelijk werkt winamp ook niet meer, daarna start ie niet meer op... nee het is zo goed.

* Postman bereid zich voor op zijn nieuwe systeem van eind november...