Toon posts:

Probleem Tvkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als ik tv kijk een verkleurde streep door m'n beeld heen, eerst ging dit na het installeren van de via 4in1 drivers weg maar nu niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.poesse/Snapshot.jpg

Kan dit aan m'n videokaart liggen of aan m'n besturingssysteem?

specs:
AMD Duron 750
Dfi AK-74-EC
INNO3D Geforce 2 MX400
Hauppauge WinTV-PCI-FM model 647

Windows 2000

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Heb je ook geen andere hardware zoals koelers in de tussentijd in je computer gestopt die misschien voor deze storing verantwoordelijk zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik al vanaf dat ik de kaart erin stak.

Verder zit er in m'n pc:
Realtek NIC
Standaard fan op proc
HDD, FDD, 3x Cdrom

Onder windows XP deed 'ie het ook, daarom weer windows 2000 erop gezet maar dat hielp niet.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op zaterdag 20 juli 2002 23:03 schreef Groen het volgende:
Dit had ik al vanaf dat ik de kaart erin stak.

Verder zit er in m'n pc:
Realtek NIC
Standaard fan op proc
HDD, FDD, 3x Cdrom

Onder windows XP deed 'ie het ook, daarom weer windows 2000 erop gezet maar dat hielp niet.
Als dit met elke windblows gebeurt dan pikt de tvkaart een storing op, of hij is gewoon defekt.
Probeer de kaart eens in een andere pc, dan weet je zeker dat het de tvkaart is, Hauppauge heeft trouwens fixes voor via chipsets ;)
Ik heb al een jaar of 5 een wintv pci die probleemloos draait, ook met WDM drivers (scalable view :9~)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual

Verwijderd

zo'n verkleuring kreeg ik na jaren ook op m'n tv-in.. is hij oud? Misschien gewoon 'op'? Ik zou het in elk geval eens op een andere monitor proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ke. dus of hij is defect, andere pc of ander beeld scherm? zal het eens proberen

• Anacho
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 09:21
Het lijkt me eerder aan de monitor te liggen maar goed dan moet je het ook zo met het windows scherm zien.. b.v. in de verkener. Als dit zo is kijk eens als je monitor een demagnetseer optie heb.. dat wil nog wel eens helpen...
Pagina: 1