Heb laatst een Leadtek GeForce Ti4200 gekocht en wou hem overclocken, ik dacht als ik nou een fannetje erin hang blijft hij lekker koel en kan ik em hoger clocken, en ja hoor 

Even niet letten op de afwerking, hij zit nu vast met Zilvertape moet nog een keer een fingergaurd kopen en daar heb ik nu geen zin in
Nu even over de komende mod, me broer heeft laatst een kast voor zijn verjaardag gekregen van een vriend en die willen we gaan modden
Zal vast even een paar pictures geven:

Voorkant van de kast

Voorkant van de kast, maar dan los

Zijkant tesamen met een mobo op z'n kop

Plaatje van de voeding.
De plek waar het nieuwe moederbord moet komen!

Het oude moederbord die er zo je kunt zien al uit is
Nu wou ik weten of ik in die mijn Epox 8K7A+ in krijg, met wat sleutelen zal het wel te doen zijn maar hoe krijg ik hem het beste vast
Moet ik eerst aftekene en dan gaatjes boren of hoe 
*Waits for answer.

Even niet letten op de afwerking, hij zit nu vast met Zilvertape moet nog een keer een fingergaurd kopen en daar heb ik nu geen zin in
Nu even over de komende mod, me broer heeft laatst een kast voor zijn verjaardag gekregen van een vriend en die willen we gaan modden

Voorkant van de kast

Voorkant van de kast, maar dan los

Zijkant tesamen met een mobo op z'n kop

Plaatje van de voeding.
De plek waar het nieuwe moederbord moet komen!

Het oude moederbord die er zo je kunt zien al uit is
Nu wou ik weten of ik in die mijn Epox 8K7A+ in krijg, met wat sleutelen zal het wel te doen zijn maar hoe krijg ik hem het beste vast
*Waits for answer.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I