Toon posts:

Geforce mx 440 installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k heb een Palit Daytona GF4 mx440 gekocht; nadat ik de bijgeleverde drivers geinstalleerd heb in winxp pro, start ik de pc opnieuw op, en zie ik enkel een zwart scherm en hoor ik een tiental beeptones.
Als ik dan de pc een aantal keren reset, start hij uiteindelijk weer eens op, maar wordt de kaart in Windows nog altijd niet goed herkent. Nochtans zou deze kaart WINXP-compatibel zijn !
Moet ik instellingen in BIOS aanpassen zodat deze kaart goed herkenbaar wordt? (voordien zat er een GF1 DDR in maar die drivers heb ik al verwijderd) Wat zijn de juiste bios-instellingen waar ik op moet letten? k heb een MSI K7T266 Pro moederbord en een AMD Athlon 1500 xp.

Verwijderd

Andere drivers proberen...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer het eerst eens met de detonater drivers van nvidia zelf :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
k heb daarnet de officiële nvidia detonator drivers voor xp geprobeerd, en nope, na installatie en herstart pc weer zwart scherm en beeptones :( k heb al paar keer de kaart erin en eruit gehaald om te zien of ie wel goed in AGP slot zit, en die lijkt goed te zitten. wat een zuigkaart ! moet ik echt nog zaken in bios aanpassen? tssss plug & play noemen ze dat dan !!

Verwijderd

beeptones betekenen volgens mij een hardware fout, en dus niet een fout in de driver....

Verwijderd

Topicstarter
nou das lekker, een nieuwe kaart en al stuk :'(
weet iemand een goeie site waar je de "optimale bios-settings" kan terugvinden? (voor Amibios)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 22:06
probeer je kaart er eens opnieuw in te zetten, als je mobo gaat piepen kan dat betekenen dat je kaart niet goed vast zit

tvw

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Komt door dat heerlijke MSI bordje van je, het is de Pro, en niet de Pro 2, ik heb dat bord ook gehad en het werkte met 1 op de 5 grafische kaarten goed, en met de rest extreem slecht

edit: bovendien zijn er problemen met de GF4MX serie in combinatie met een VIA KT266/KT266A chipset, dat piepen is een DUIDELIJK symptoom

Verwijderd

Topicstarter
Thx Carnivorous1, nu weet ik eindelijk dat het aan mijn kl**e moederbord ligt...(k had al zo'n vermoeden)
Is er dan echt geen methode om die GF4 mx 440 op m'n VIA moederbord aan de praat te krijgen??
Pagina: 1