ja.. voordat (JIJ MOD) er een slotje op doet...
hear me:
ik ga morgen op vakantie... (last minute!!!!)
naar turkije, en ik wil m'n vakantie geld NU uitgeven... aan een Geforce 4200... dus ik wil vanavond nog bestellen... want ik weet niet wat de prijzen doen in de 2 weken dat ik weg ben... thnx...
ja, ik ben klaar met werk, en ga een TI4200 kopen, mijn eerste vraag is: welke ik het best kan doen uit dit rijtje...
want ik heb nogal veel mensne horen klagen over hun koeling...
de software boeit me nie zo... als ie maar een beetje te Oc'en is, en de koeling ok is (het zijn allemaal 128mb's)
maar dan heb ik mijn geforce binnen, en ik kom terug van vakantie.. bouw hem in...
en hij blijkt toch lekker warm te worden.. wat ik niet wil..
zou een PCI koeler dan werken???
ik heb er absolute GEEN ervaring mee, alleen een keer op Inet gezien, zag er wel cool uit...
maar aan welke kant zit de Fan dan? boven of onder? en zou het helpen als ik die er onder zou hangen???
en dan heb ik nog 1 probleem..
ik heb namelijk een 200wat voeding (atx)
zou ie dit wel allemaal trekken? k'heb er namelijk:
nou ik hoop dat ik snel wat intelligente reacties krijg
(want ben morgen weg he)
lol
hear me:
ik ga morgen op vakantie... (last minute!!!!)
naar turkije, en ik wil m'n vakantie geld NU uitgeven... aan een Geforce 4200... dus ik wil vanavond nog bestellen... want ik weet niet wat de prijzen doen in de 2 weken dat ik weg ben... thnx...
ja, ik ben klaar met werk, en ga een TI4200 kopen, mijn eerste vraag is: welke ik het best kan doen uit dit rijtje...
want ik heb nogal veel mensne horen klagen over hun koeling...
de software boeit me nie zo... als ie maar een beetje te Oc'en is, en de koeling ok is (het zijn allemaal 128mb's)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Aopen GeForce4 TI4200, 128 mb ddr (206) Asus V8420 TD TI4200 (219) Chaintech GF 4 Ti. 4200 128 MB DDR/TV/VIVO (215) Club 3D Geforce4 TI 4200 128Mb DDR TVout+DVI (208) Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 TV-DVI (183) Leadtek GF4 Ti-4200 Winfast A250LE TD, 128MB (213) PINEXFX Nvidia Geforce4 Ti4200 128MB DDR, TV-OUT, DVI (215) <-- nog nooit iets over gehoord :? Point of View Geforce4 Ti4200 250 Mhz, 128Mb (201) Prolink Pixel View GF4 Ti4200 128 MB (195) <-- ook al zo'n vaag merk... |
maar dan heb ik mijn geforce binnen, en ik kom terug van vakantie.. bouw hem in...
en hij blijkt toch lekker warm te worden.. wat ik niet wil..
zou een PCI koeler dan werken???
ik heb er absolute GEEN ervaring mee, alleen een keer op Inet gezien, zag er wel cool uit...
maar aan welke kant zit de Fan dan? boven of onder? en zou het helpen als ik die er onder zou hangen???
en dan heb ik nog 1 probleem..
ik heb namelijk een 200wat voeding (atx)
zou ie dit wel allemaal trekken? k'heb er namelijk:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 2 hardeschijven in hangen (7200) 20gb en 40gb P3 750 384SD ram pc133 modem (die er waarschijnlijk uitgaat) Netwerk kaartje SB live kaartje en de normale shit zoals de mobo zelf ;) een disk drive, dvd-drive en cddrive (en nu een tnt2 maar die gaat er dus uit, en dan mogelijk een PCI koeler) |
nou ik hoop dat ik snel wat intelligente reacties krijg
(want ben morgen weg he)
lol