Toon posts:

Wat voor een moederbord bij T-bird 1,1 Ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een computer in elkaar beunen en ik zat te denken aan een T-bird 1,1 Ghz als processor. Wat voor een moederbord zal ik daar nou eens bij nemen. Ik wacht met het beunen nog ongeveer een maand maar dan langer kan ik het zonder computer niet uithouden.

Greetz Mobius

Verwijderd

doei! gebruik de search eens of doe wat research op inet.

en waarom denk je toch dat bij een 1.1ghz cpu een ander mobo hoort als bij een tb 800 :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe veel research op het net maar ik ben pas een maand echt actief bezig en er is zoveel info te vinden dat ik er mee word overspoeld. Enne wat betreft die mobo voor een T-bird 800 en 1100 af en toe lees ik dat moederborden maar tot 1 GHz ondersteunen.
Vandaar de vraag dus!!!

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Abit KT7 Asus A7V MSI KT7 Master (aanraders)

Of je gaat exclusief

AOpen AK33
Biostar M7VKB
Epox 8KTA
Soltek SL-75KV
Amptron M805LR
ECS K7VZM
Amptron K7805L
FIC AZ11
Aopen MK33
Tyan S2390

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Bijna alle mobo's ondersteunen tot 1,2 ghz, daarna kom er gewoon fijn een bios update.

Douw hem op een KT7 (RAID) of een ASUS A7V.
En wrom niet gewoon een 1Ghz. Of wacht op die nieuwe DDR bordjes. Maar doe please wat meer research.

Verwijderd

Topicstarter
Voor ik dit schreef dacht ik al aan een Abit KT7-raid of een Asus A7V. Maar ik had nog niet van die DDR plankjes gehoord.
Verder besteed ik zo'n 10 uur per week aan research (Veel online shops en Tweakers.net)
Maar dat haalt niet alle vragen bij me weg.

Verwijderd

Je zit op tweakers.net en je weet niet van de DDR plankjes :? Dan weet je vast ook niet van de Dual SocketA DDR planken :)

Verwijderd

je doet dus blijkbaar niet genoeg research!!!!! want als je dat had gedaan dan had je tig ( www.neoseeker.com ) reviews kunnen lezen! uit de meeste reviews rolt dan ook dat zowel de abit als asus goeie boardjes zijn.

en btw dit topic is al zo vaak geweest de laatste paar weken. *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei wordt er links en rechts met info naar me gesmeten en ik had nog niet van de DDR planken gehoord.
And shame on me dat ik het niet heb gezien op tweakers.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Iemand *enig* idee wanneer er Abit/ASUS DDR boarden en DDR ram van diverse merken op de markt komen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ddr (760) eind 2000
ddr (760mp) q1 2001

intel ddr geen idee eigenlijk maar ook minder intressant omdat p3 (en p4 ???) niet echt baat aan hebben
Pagina: 1