Toon posts:

Geforce 4 MX 420 DVD playback probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers een week of 2/3 geleden heb ik op de pc dumpdag een nieuwe Geforce 4 MX 420 gekocht en na hem geinstalleerd te hebben was ik heel erg te spreken over deze videokaart...alles deed het perfect en de opties waren echt geweldig.

Echter toen ik de avond erna een dvd-tje wilde bezichtigen met mijn vriendin kreeg ik een probleem... toen ik windvd2000 had geopend ging hij automatisch afspelen en ik stuitte op het volgende probleem. Het beeld stotterde heel erg alsof het met 2 frames per sec. werd afgespeeld en alsof er een hoop frames werden geskipped. na 2 of 3 seconden liep de pc vast. meestal kan ik met ctrl+alt&delete het probleem wel herstellen maar met dit probleem niet!! heb een hoop opties in windvd uitgeprobeerd en heb in windows 98 ook de kleuren op 16 bits gezet..
dit werkte allemaal niet dus heb maar weer mijn oude riva tnt 2 64 maar er weer in gezet.

Ik heb op deze site " [url="http://www.tweak3d.net/faq/faq.cgi"]http://www.tweak3d.net/faq/faq.cgi[/url] " al gekeken maar er stond niks op over de MX4 alleen over de MX3 en ouder. en de search leverde ook al niks op.

Iemand hints of ideeen?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Gebruik je alleen win98?

-Probeer is andere videokaart drivers (nvidia.com)
-Probeer is een ander programma dan windvd2000

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 18:00 schreef PASware het volgende:
Gebruik je alleen win98?

-Probeer is andere videokaart drivers (nvidia.com)
-Probeer is een ander programma dan windvd2000
Ja goed idee ik koop wel ff een versie van win2000 (250,- ofzo) ;) ff kijken of ie het dan doet... Trouwens wel goed idee want ik had al es eerder met windows 2000 geprobeert met andere problemen en dat werkte prima.

en ga ff nieuwe drivers proberen!!! Thanks man.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Ik bedoel niet kopen, maar je download gewoon ff een trail/shareware versie van download.com (volkomen legaal)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 18:13 schreef PASware het volgende:
Ik bedoel niet kopen, maar je download gewoon ff een trail/shareware versie van download.com (volkomen legaal)
Hahaha ja ik maakte maar een geintje... mag niet zeggen dat je hem illi installeert he... maar ik doe dan wel een trial version ofzo als het nodig is >:)

bedankt voor je tip trouwens want ik heb nieuwe drivers geinstalleerd en nou doet ie het perfect!

Dusk.