Wel, ik hoopte eigenlijk meer dat er iets aan het +4 grappig concept wordt gedaan.
Ik wil anders in de toekomst ook wel alleen maar lol gaan trappen, daar niet van.
Grappen worden veel beter beloond dan inzichtvolle addities.
Ik wil anders in de toekomst ook wel alleen maar lol gaan trappen, daar niet van.
Grappen worden veel beter beloond dan inzichtvolle addities.
Verwijderd
FEMME
voorstel:
+1 grappig niet meer in het lijstje
+ 0.5 grappig wel in het lijstje
- 0.5 niet_grappig ook in het lijstje
+ grappig niet kunnen geven als de beoordeling al op 3 staat (maximum)
is maar even werk toch
voorstel:
+1 grappig niet meer in het lijstje
+ 0.5 grappig wel in het lijstje
- 0.5 niet_grappig ook in het lijstje
+ grappig niet kunnen geven als de beoordeling al op 3 staat (maximum)
is maar even werk toch
Verwijderd
Wat is nou het probleem? Ben je bang dat ze je voorbij gaan met karma? Ik vind het best belangrijk dat er ook wel es een grappige tread bij staat... en opmerkingen als: "Als je wasmachine vastloopt, krijg je dan blauwe was?" zijn toch gewoon grappig
(opzich is het idee van Femme btw niet slecht)
Ok, ik zal mijn hele standpunt ff duidelijk maken.
Ik heb helemaal niets tegen grappige postingen en af een toe een grappig nieuwtje op zijn tijd is niets mis mee. (ik bezondig mij ook aan grappen). Het voorkomt een gortdroge site.
Blijf er alleen bij dat grappen over het algemeen hoger gewaardeerd worden dan ideeen waar diep over wordt nagedacht en nieuw licht werpen (inzicht geven) op de zaken.
Een schifting van grappen en grollen en toegevoegde waarde zou misschien wel wat zijn (bv het +4 niveau reserveren voor informatief, inzichtvol).
Wat karma betreft, dat boeit me niet. ALs ik meer post dan 1 reactie per dag schiet dat voor mij zeker meer op. Ik meende alleen dat die Karma-Hitlijst het niveau van tweakers een beetje onderling aangaf. Daar zou dus geen youp van het hek tussen moeten staan.
Maar goed, da's allemaal mijn (humble) mening. 't is een democratisch forum en dit is wat ik vind.
* Delerium denkt dat wasmachine's de inhoud straks naar droogtrommels worden gemailed
Ik heb helemaal niets tegen grappige postingen en af een toe een grappig nieuwtje op zijn tijd is niets mis mee. (ik bezondig mij ook aan grappen). Het voorkomt een gortdroge site.
Blijf er alleen bij dat grappen over het algemeen hoger gewaardeerd worden dan ideeen waar diep over wordt nagedacht en nieuw licht werpen (inzicht geven) op de zaken.
Een schifting van grappen en grollen en toegevoegde waarde zou misschien wel wat zijn (bv het +4 niveau reserveren voor informatief, inzichtvol).
Wat karma betreft, dat boeit me niet. ALs ik meer post dan 1 reactie per dag schiet dat voor mij zeker meer op. Ik meende alleen dat die Karma-Hitlijst het niveau van tweakers een beetje onderling aangaf. Daar zou dus geen youp van het hek tussen moeten staan.
Maar goed, da's allemaal mijn (humble) mening. 't is een democratisch forum en dit is wat ik vind.
* Delerium denkt dat wasmachine's de inhoud straks naar droogtrommels worden gemailed
Pagina: 1