Toon posts:

3Com kaartje actief als OS niet is geladen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hmm, beetje schemerzone deze vraag, zou ook in het hardware forum thuis kunnen horen.

Ik heb een 3c905b-tx 10/100 nic in mijn servertje zitten welke naar mijn kabelmodem is geconnect. Nu zie ik op mijn kabel modem altijd activiteit (send) zelfs tijdens het rebooten van mijn systeem of als ik de bios instellingen bekijk. Ik heb wake-onlan uitgeschakeld in de bios want dat leek met het probleem maarre.....niet dus.

Heeft iemand een idee?

groets,
HC

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:47

Steffie

Opaque

dat heeft iedereen als het goed is ... volgens mij is dat gewoon een signaal dat het kabelmodem kijkt of er nog verbinding is met het netwerk van de provider

heeft als het goed is niets met je NIC te maken

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Bij mijn router gaat op het kabelmodem ook het lnk (ethernet connectivity of zoiets) ledje branden als ik em aanzet. Ik heb dat dus ook met een intel etherexpress pro/10+ :). maar wat vind je daar zo erg aan??
mij boeit dat echt niet hoor. Bij mijn andere comp ging het lnk ledje pas branden als er drivers geladen werden.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben gerust...vond het niet echt een probleem maar ik wist niet waardoor het kwam...

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Sowieso, die 905b ondersteund remote wake-up, dus hij moet wel aanstaan :)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

precies, door de wan functie blijft je netwerkkaart aanstaan ookal heb je je comp it,
probeer je comp maar is met de hardswitch op de achterkant van je comp uit te zetten na +/- 3 sec gaan je lampjes uit.
dat ie knippert tijdens het booten is ook omdat dat kreng netbios (booten via netwerk) ondersteund

Beste film ooit

Pagina: 1