Jep heb ik
Edit: Oei page 33
Edit: Oei page 33
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 18:39 ]
De textures van versie 1.1 installeren met TXD_Patcher.exe, en dan na afloop txd.img weggooien uit de map models moet werken!Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 14:17:
Ik snap het niet meer hoor. Ik krijg dat niet goed met de txd.img
Taxi nog steeds engels kenteken en is nog zwart + engels bordje erop (Op de deur)
Die ene gang wagen nog steeds engels kenteken
Gefixed in 1.2.Replay tekst is Engels
Zijn wel vertaald, al sinds versie 1.0.....Missie namen zijn nog Engels (niet de teksten)
Klopt, hij heeft wel de naam, maar niet de kleuren, de trein is nog niet aangepast.En nu kom ik erachter dat die Ns trein nog gewoon grijs is. Als je instapt staat er wel NS-Trein
Gefixed in 1.2.
[ Voor 31% gewijzigd door TrekDr0p op 24-11-2002 21:35 ]
Full-stack webdeveloper in Groningen
moet juh hem spaans installeren ??? of hoe zit dat ?? anders kijk ik nog ff naar de eerste pagina of daar wat over staatVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 22:01:
Heb je et wel op spanish staan?
Verwijderd
LOL$eik0 schreef op 25 November 2002 @ 02:07:
nou owke.. ik zie ut al is ook wel handig als juh eerst leest dat ie niks patched en dan v 1.0 ook in de map opend en niet ergens anders
Dat gaat gebeuren, net zoals bij Counter-Strike updates, zit er een volledige versie bij en een update vanaf 1.2.Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 10:29:
Verder is het denk ik handig om ipv van een nieuwe update straks een de completen mod uit te brengen. Dan is het tenminste duidelijk wat je wel en niet moet installeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 18:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Een heleboel mensen... Als je wilt zeuren, doe dat dan ergens andersVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 21:12:
Wie speelt hier in hemelsnaam nog gta3?
Dank je, deze zijn er nu uit gehaald en verbeterd in de volgende versie, mocht je er meer tegen komen, meld ze dan! (Trouwens, zaakies is goed...)Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 21:45:
- Mission gehaald!
- 8-ball moet boven wat zaakies regelen....
- Om meer geld de verdienen....
De eerste versie van de mod is uitgebracht aan het begin van augustus en heeft toen veel gamesites en bladen gehaald. Dat JIJ hem toen niet gezien hebt, is niet echt ons schuld, wel?Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 21:12:
Wie speelt hier in hemelsnaam nog gta3?Ik namelijk al lang niet meer het begon me toch te vervelen, maar als die nl mod nou wat eerder was klaargeweest dan was er veel meer kans dat veel meer mensen het zouden gebruiken. Ben nu aan het wachten tot gta vice city uitkomt op de pc. Dat wordt een klapper!
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 10:31 ]
Hij heeft inderdaad veel fouten verbeterd, maar lang niet allemaal, het is ook erg lastig om alles op te zoeken en na te lezen, de overige fouten komen door het spelen aan het licht.ZanderZ schreef op 26 november 2002 @ 13:54:
Wouter heeft laatst toch alles bijlangs gelopen op fouten? Waren deze dan nog niet verbeterd?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 18:22 ]
Aan die bovenste fout kunnen wij niets doen, dat is een fout in de GTA3 textures, naar die onderste fout kan wel gekeken worden denk ik....
Verwijderd
Verwijderd
Nee, 112 meldt het bij een lokale GGD.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 21:13:
Moet ambulance trouwens niet zieken wagen zijn?
en waarom staat er ggd op die bak? Ik krijg nooit de ggd als ik 112 bel hoor...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 23:56 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| |--------------------| | o ----- | | | ---> | | | | / \ | | | |--------------------| | o | ------ | | | | | | | | / \ \/ | | | |--------------------| |
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
je ziet gele vonkjes van een zwarte auto...ZanderZ schreef op 28 November 2002 @ 19:09:
Nee, ik heb geen idee wat je bedoelt...
Taxi's in Nederland zijn meestal niet geel, dus dat zullen ze ook niet worden in 1.2
Verwijderd
Mijn taxi nummerborden zijn af + de lijst met die cijfers op de deur van 1 van de taxis (is nu nederlands)ZanderZ schreef op 28 November 2002 @ 17:11:
GangBoy (Pieter) en ik gaan bezig met de nummerborden van taxis en vrachtwagens
Als het goed is af voor 1-12
Verwijderd
geinterreseerd moet geinteresseerd zijn (dus 1 R en 2 S-en ).$eik0 schreef op 27 november 2002 @ 16:45:
heey mensen wordt of is dit al gedaan in versie 1.2???
want als ik nu dit speel weet ik niet welke auto welke naam in het engels heeft
[afbeelding]
dit is in de haven... is extra missie.. al die auto's verzamelen en daarheen brengen
is best wel irri nu moet ik terug naar engels om te weten hoe ze heten
Gefixed in de volgende versie.Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 22:32:
[...]
geinterreseerd moet geinteresseerd zijn (dus 1 R en 2 S-en ).
Verwijderd
Verwijderd
Over dat te blauw kan ik verhelpen maar dan word het wel erg licht blauw namelijk en dat vond ik zelf niet mooi maar ik zal nog ff kijken of het nog anders kan!Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 16:04:
ej ik vind die prijzen op de taxi zeer mooi maar ik vind het nummerbord te blauw
het europa dingetje mte die ster is dat ook zoo blauw?
of laat dat dan wit.....
Verwijderd
Ik heb het veranderd check me site voor plaatjes!Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:56:
[...]
Over dat te blauw kan ik verhelpen maar dan word het wel erg licht blauw namelijk en dat vond ik zelf niet mooi maar ik zal nog ff kijken of het nog anders kan!
Yep.ZanderZ schreef op 30 november 2002 @ 14:50:
Ze zijn klaar, ik hoop dat ze nog in 1.2 komen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 19:22 ]
[ Voor 45% gewijzigd door TrekDr0p op 30-11-2002 21:43 ]
[ Voor 36% gewijzigd door TrekDr0p op 01-12-2002 01:01 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 09:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het probleem gevonden als je Gta3 opstart met de taal Spanish (nederlands) dan zegt hij die unhandled exception.Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 12:55:
Ik heb ook een probleem:
Unhandled exception (cijfers van hier tot ginter)
Ik denk dat het ligt aan de Mod zelf.
Dat hij verkeerd is ingepakt ofzo.
Verwijderd
ken je ff die van 1.0 sturen want zelf heb ik degene van 0.1 erop staanVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:07:
Ok bij mij doet ie het nouMaar dan wel met de oude spanish.txt van versie 1.0! Anders werkt ie niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
OkVerwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:57:
Er komt binnen een uur een patch voor 1.2, wacht dus nog even met downloaden, ajb.
Heb je 1.2 update of 1.2 volledig gedaan? Ik zou in dit geval 1.2 volledig adviseren, die heeft wel een goede politieauto. Deze bug is al opgelost in 1.1 geloof ik, dus dan heb je die nooit gehad....(denk ik).$eik0 schreef op 01 december 2002 @ 16:29:
ik weet niet of het zo hoord hoor maar mijn politie auto si zwart wit...
kijkt en ziet
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door TrekDr0p op 01-12-2002 17:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
| ____ /,,, \ (///|< ,,,|| \____/ |
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 19:55 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 21:01 . Reden: Daarom ]
Verwijderd
Kan dit zo dan niet ZanderZ?Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 08:47:
Er staat bij ons echt GGD op de ambulances.
En over dat vluchtbordje wat niet klopt: Dat is 1 texture met twee plaatjes
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 |--------------------| | o ----- | | | ---> | | | | / \ | | | |--------------------| | o | ------ | | | | | | | | / \ \/ | | | |--------------------|
En GTA pakt het middelste stuk. Dus waarschijnlijk een foutje in GTA. Maar dan kunnen we gewoon het bovenste stuk in het midden zetten, en de rand boven en onder boeit verder niet. Dan is het opgelost.
Verwijderd
ligt het aan mij of doet de link het nietVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 22:38:
Ok nog 2 foutjes:
http://members.lycos.nl/duckje13/bfout/
(Is bijde kanten van dat bordje)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 20:00 . Reden: nou gewoon was iets vergete kan toch iedereen gebeuren?!? ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq