Toon posts:

[muisje] Optical problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals een thread van mij, in de hoop dat ie nu niet gesloten wordt.

Probleem: Mijn muis slaat pixels over, hij is dus niet meer precies. Dit is in Windows EN spellen zo. Als ik de sensitivity gigantisch laag zet ( en hij staat nu niet erg hoog ofzo ) dan issie pas precies. Ik heb de muis met een converter ookal aangesloten op de PS/2 poort en PS2RATE gebruikt, helpt ook niks. Andere muizen doen precies hetzelfde dus heb eigelijk niet het idee dat het aan de muis ligt.
Ik heb ookal verschillende drivers gebruikt, met en zonder Logitech MouseWare. Iemand enig idee hiervoor ?! :(

Specs: USB Logitech Optical Wheelmouse ( de eerste optical muis ), MSI K7T Pro2,

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Als het niet aan je muisje ligt kan het aan je mobo liggen of aan Windows. Al een fresh-install gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb er net een image van een frisse install opgegooit. :/ K'zit zelf te denken dat het misschien dat wel aan het mobo moet liggen.

• Anacho
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 09:21
Zelfde moederbord heb ik ook en een merkloze optical muis. Misschien dat het aan de ondergrond ligt, zelf gebruik ik geen muismat want dan krijg ik een soortgelijk probleem. Vaak stond dan de muiscursor ook een beetje te trillen op het scherm. Mijn werkblad is gewoon onbehandeld mdf en dat gaat probleemloos.

Groetjes, Chris

Verwijderd

Topicstarter
Die onthoudt ik voor de zekerheid ff... Mja k'heb dus ookal andere muizen gebruikt en daar is hetzelfde. Ik heb btw een resolutie van 1600x1200

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Op vrijdag 19 juli 2002 16:20 schreef jueeeejuaR het volgende:
Die onthoudt ik voor de zekerheid ff... Mja k'heb dus ookal andere muizen gebruikt en daar is hetzelfde. Ik heb btw een resolutie van 1600x1200
Zwarte muismat werkt hier ideaal.
Maar voor de beste performance moet je witte ondergrond hebben, dus witte muismat :+

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• LollieStick
Ik ben er van uit gegaan dat je dit ook al geprobeerd had, maar goed.

Ik heb ook een optische muis, net zo een als jij hebt, en ik heb een gewoon plastic muismatje. Gezien ik op een -niet zo glad- tafelblad werk vind ik dit heerlijk werken.

edit:

typo :+

Verwijderd

Topicstarter
K'heb allerlei soorten ondergrond al geprobeerd, nogmaals, t'is DENK ik iets softwarematigs :/

• LollieStick
zet je bios eens op defaults
Op vrijdag 19 juli 2002 16:13 schreef Anacho het volgende:
Zelfde moederbord heb ik ook en een merkloze optical muis. Misschien dat het aan de ondergrond ligt, zelf gebruik ik geen muismat want dan krijg ik een soortgelijk probleem. Vaak stond dan de muiscursor ook een beetje te trillen op het scherm. Mijn werkblad is gewoon onbehandeld mdf en dat gaat probleemloos.

Groetjes, Chris
Zou je je naam e.d. niet meer onder je post willen zetten. de modjes vinden dat niet zo leuk. he mods? :+
Pagina: 1