Canon A40, waar in Nederland het goedkoopst?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 21:34
Beste forumlezers,

Ik heb even een vraagje over de prijs van de Canon Powershot A40. Waar in Nederland kan je hem het goedkoopst krijgen? Heb gezien dat je hem in Duitsland goedkoop kan krijgen maar als je hem besteld dan betaal je weer evenveel door de verzendkosten en zo.

Erwin Geiger

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 19 juli 2002 15:07 schreef erwin85 het volgende:
Beste forumlezers,

Ik heb even een vraagje over de prijs van de Canon Powershot A40. Waar in Nederland kan je hem het goedkoopst krijgen? Heb gezien dat je hem in Duitsland goedkoop kan krijgen maar als je hem besteld dan betaal je weer evenveel door de verzendkosten en zo.

Erwin Geiger
Ik neem aan dat je de [url="http://www.tweakers.net/pricewatch/26657"]pricewatch[/url] al hebt bekeken? Ik heb hem zelf besteld bij Foto Konijnenberg, maar er is (ik denk overal) een levertijd van 2-3 weken :)

En BTW, uit de faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wanneer je dit forum ook verder had gelezen dan had je gezien dat hij nergens leverbaar is, en zeker niet in de goedkoopste webshop.

Een forum is een handig medium om informatie te verzamelen, maar maak het je niet te makkelijk en probeer de search eens.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je kan in de pricewatch kijken, of ergens anders in een van de vele A40topics posten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.