AAaaaaaarghh!!!
Kan iemand mij helpen? Ik heb het volgende probleem. Ik heb een Asus A7V333 met RAID, waarbij ik de RAID-controller gebruik voor 2 80gb 7200 schijven omdat ik deze pc wil gebruiken voor videobewerking. Verdere specs van de pc: Athlon XP 2000, 512 DDR, 20gb 7200 (om van te booten) geforce2 mx 400. De presaties van dit systeem zijn echt bagger. Ik kan niet eens videocapturen zonder dat ie om de zoveel frames een frame dropt, waardoor de hele film niet meer loopt. De oorzaak is duidelijk de RAID-controller en dat bleek ook uit een test van Sisoft Sandra 2002 (11055, tegen gemiddeld 25000 voor een ata100 30gb schijf)
Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al vanalles geprobeerd, bios update, nieuwe drivers etc. Uit de vele topics op tweakers blijkt idd dat de prestaties van de RAID op dit bord bagger zijn, maar hoe krik je ze op?
Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al vanalles geprobeerd, bios update, nieuwe drivers etc. Uit de vele topics op tweakers blijkt idd dat de prestaties van de RAID op dit bord bagger zijn, maar hoe krik je ze op?