Ik heb al een aantal keren de search doorgespit, maar ik heb niet echt kunnen vinden hoeveel ccfl staafies je nou nodig hebt om je hele kast (in dit geval een midi-tower) te verlichten. Ben nieuw op dit gebied, dus een beetje hulp is altijd welkom
volgens mij is 1 30cm ccfl al genoeg hoor, maar ik kan t niet met zekerheid zeggen omdat ik t liever donker houdt in mn kast
Wil je alleen je kast verlichten of ook je kamer?
nou, gewoon dat m´n pc een beetje licht uitstraalt, en je mooi naar binnen kunt kijken, ook als het donker is (niet dat ik niet gewoon m´n kamerverlichten aan doe als het donker wordt...)
Voor een beetje licht gewoon 1 ccfl.Op vrijdag 19 juli 2002 15:05 schreef rammsteinrules het volgende:
nou, gewoon dat m´n pc een beetje licht uitstraalt, en je mooi naar binnen kunt kijken, ook als het donker is (niet dat ik niet gewoon m´n kamerverlichten aan doe als het donker wordt...)
ok tnx, maar heb je nog een ideetje voor een kleur? m´n kast is donkerblauw metallic, ik dacht zelf aan blauw
dat lijkt me een goede keus dan jaOp vrijdag 19 juli 2002 15:07 schreef rammsteinrules het volgende:
ok tnx, maar heb je nog een ideetje voor een kleur? m´n kast is donkerblauw metallic, ik dacht zelf aan blauw
Pagina: 1