Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Niet de core gekraakt? Mislukte unlock poging?
Zijn maar paar ideeen, iets meer informatie van je systeem nodig, en wat je allemaal wel en niet hebt gedaan.
Loop iig alle kabels en jumpers de a7v333 na om zeker te zijn dat deze goed staan.
Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS
nogmaals sorry
slotje
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
maar wat bedoel je met de massa??
Hoop dat ik het nog zelfs kan fixen voordat ik hem morgen naar mycom moet brengen
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
douw hem eens in een geaard stopcontact, denk dat ie dat bedoelt...Op vrijdag 19 juli 2002 16:44 schreef VIsje het volgende:
Dat heb ik ook met me pc (alleen dan een amd xp 2100+)
Hoop dat ik het nog zelfs kan fixen voordat ik hem morgen naar mycom moet brengen
hij maakte geen massa. hm vaaaaag volgende keer wel wat beter uitgelegt hoor, hier hebben bij ook niet veel aan
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
En heb ook BTW niks aan de jumpers gezeten
Dus gewoon moederbord erin gedaan cpu erop en kijken of hij draaide
Wie dit leest is ......
specs.
in een andere slot ofzo.
staat de jumpers wel goed in "jumperles mode".
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
Remedie...omwisselen.
vriend had ook zo'n probleem met z'n pcOp vrijdag 19 juli 2002 16:44 schreef VIsje het volgende:
Dat heb ik ook met me pc (alleen dan een amd xp 2100+)
je moet hem naar software of hardware mode zetten zoiets was het
moet je maar even in het boekje kijken het is namelijk een jumper
Ik hoop toch wel dat je er ook een koeler op gezet hebt.... Die XP procs worden zelfs in korte tijd, zonder koeler, al heet genoeg om het zaakje te doen smelten.....Op vrijdag 19 juli 2002 16:59 schreef VIsje het volgende:
...
Dus gewoon moederbord erin gedaan cpu erop en kijken of hij draaide
Nou o zo dom ben ik ook weer nietOp zaterdag 20 juli 2002 07:27 schreef Croga het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je er ook een koeler op gezet hebt.... Die XP procs worden zelfs in korte tijd, zonder koeler, al heet genoeg om het zaakje te doen smelten.....
Maar ga zo naar mycom utrecht ff daaro checken maar
(heb namelijk geen zin om verder te zoeken naar me vakantie
Wie dit leest is ......
specs.