Volgens mij:
FireWire == digitaal 400Mbps
Tulp == analoge baggerzooi
Dit is dus een vraag zoals: Hoe kan ik mijn voedingsaansluiting converteren tot UDMA100 kabel? (geen flamebait/troll, wel gemeen
)
FireWire == digitaal 400Mbps
Tulp == analoge baggerzooi
Dit is dus een vraag zoals: Hoe kan ik mijn voedingsaansluiting converteren tot UDMA100 kabel? (geen flamebait/troll, wel gemeen
You can't have everything. Where would you put it?
ja het is ook niet voor mij voor een gozer die zei dat het bestond, hij wil/wilde het gebruiken voor zijn camera.
Ik zei al gelijk dat het niet bestond maar hij was nogal overtuigend. vandaar deze vraag dus
Ik zei al gelijk dat het niet bestond maar hij was nogal overtuigend. vandaar deze vraag dus
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet zou verbazen als het bestond. Het is dan niet een firewire -> tulp maar een digitaal -> analoog convertor (die dus in de dv out van je digitale camera gaat). Gewoon eens informeren bij de betere foto/video of elektronicazaak, ze kunnen je vast meer vertellen hierover.
Geef mij maar een Warsteiner.
Tulp kan ook digitaal zijn, hoor. Kijk maar eens achter op je versterker.
Ik denk dat 't probleem meer is dat je natuurlijk wel zo'n kabeltje kan hebben, maar dan moeten de aangesloten apparaten elkaar wel begrijpen.
Ik denk dat 't probleem meer is dat je natuurlijk wel zo'n kabeltje kan hebben, maar dan moeten de aangesloten apparaten elkaar wel begrijpen.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Pagina: 1