A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik zie ze niet bij prefs staan, dan zal het ook wel niet kunnen...Op vrijdag 19 juli 2002 14:17 schreef Roeligan het volgende:
Onderaan elke pagina staan de knoppen next oldest topic en next newest topic. Is het mogelijk om er ook een next/previous page in te zetten?
Heel persoonlijk hoor, maar ik vindt op de paginanummers klikken nogal irri.
Just a thought anyweg.
Was ook niet de vraag of ze erin staan maar of ze erin gebouwd kunnen worden
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Aan Topix kan/wordt/mag niets veranderd (worden).Op vrijdag 19 juli 2002 14:22 schreef Roeligan het volgende:
F_J_K: Ga toch eens slapen...
Nee, Topix is zend encoded en dus kan de source niet meer aangepast worden. Het zou ook zonder van de tijd zijn nu het nieuwe forum druk getest wordt.Op vrijdag 19 juli 2002 14:22 schreef Roeligan het volgende:
(Edit: Ik ben traag. Heb ik 3 minuten nodig gehad om die paar regels te typen? ...)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En nu is het nwe forum online.... een idee toch misschien???
Ik vindt het persoonlijk wat sneller en makkelijker werken dan al die pagenummers....misschien ernaast 2 kleine knopjes ?
Ik vindt het persoonlijk wat sneller en makkelijker werken dan al die pagenummers....misschien ernaast 2 kleine knopjes ?
RatPack #814
En de reacties van mods blijven uit...
RatPack #814
Mja nu komt dat prioriteit geval weer langs. 
Zulke dingen hebben (denk ik, weet ik bijna wel zeker) een lage prioriteit vergeleken met de search & bugs.
Vind je het ook niet handiger dat ze zoiets eerst doen
Maar zoiets als jij vraagt hebben we bijna toch al ?
Zulke dingen hebben (denk ik, weet ik bijna wel zeker) een lage prioriteit vergeleken met de search & bugs.
Vind je het ook niet handiger dat ze zoiets eerst doen
Maar zoiets als jij vraagt hebben we bijna toch al ?
Verwijderd
Roeligan schreef op 15 augustus 2002 @ 11:57:
En de reacties van mods blijven uit...
Hebben de mods niks over te zeggen
Moet je voor bij die users met een paarse naam voor zijn
En die vind je vooral in [BUG]
Dus post je verzoek daar eens (mits het niet beantwoord is met de post van M@NIC)
zet dit idd ff in BUG dan queuen we het op de todo (maak er wel ff een mooie melding van)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1