---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Alleen geuploade iconen laten zien.
Die uitvinken
Die uitvinken
Bij je prefs, voor het geval je je blind zoekt.Op vrijdag 19 juli 2002 14:17 schreef Pizzaman het volgende:
Alleen geuploade iconen laten zien.
Die uitvinken
*kuch* [topic=356637/1/25] *kuch*
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
daar had ik hem idd nooit verwacht; laat staan dat ik wist dat dAt ermee bedoelt werd...
/edit
/edit
Oeps, ik heb alleen gezocht op 'WebIcon'Op vrijdag 19 juli 2002 14:19 schreef MrE het volgende:
[..]
*kuch* [topic=356637/1/25] *kuch*
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
En dat icoon/icon blijft een probleem op een NL forum met US termen. Je weet nooit hoe ze iets omschrijven.
moederbord
moederboard
motherboard
mammaplank
gek wordt je ervan
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Je vergeet MOBO!!Op vrijdag 19 juli 2002 14:37 schreef MrE het volgende:
moederbord
moederboard
motherboard
mammaplank
Als je zoekt, stop dan niet na een keer.
Maar probeer gewoon met verschillende termen te zoeken.
Soms is alleen een serie nummer al voldoende.
Andere keer moet je wat (minder) specifieker zijn.
Jaja, search hier op GoT is een echte sport.
En je kunt het of je kunt het niet.
Verwijderd
Stoer icon heb jij bdw, zelf bedacht?Op vrijdag 19 juli 2002 14:37 schreef MrE iets, maar daar ging het mij niet om![]()
Volgens mij heeft ie die al best wel langOp vrijdag 19 juli 2002 16:14 schreef TgF het volgende:
[..]
Stoer icon heb jij bdw, zelf bedacht?
'k vind z'n sig nog veel stoerder!Op vrijdag 19 juli 2002 16:14 schreef TgF het volgende:
[..]
Stoer icon heb jij bdw, zelf bedacht?
Pagina: 1