AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB
GT->I&T
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
[url="http://www.allesoversms.nl/smsafzeggen.html"]http://www.allesoversms.nl/smsafzeggen.html[/url]
.
ohwjah, dat..
schijnbaar moeilijk vanaf te komen,..
zeer hatelijk ook...
schijnbaar moeilijk vanaf te komen,..
zeer hatelijk ook...
LOL, dat lijkt net een gein URL
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Verwijderd
daizzuttochookOp vrijdag 19 juli 2002 13:55 schreef THEF_Pino het volgende:
LOL, dat lijkt net een gein URL
Verwijderd
ik wil het toch es vragen, hoe kan me nou 1.10 euro per sms vragen hoe weten ze je persoonlijke gegevens en waar heb jij hun opdracht gegeven dat te mogen doen?
Zal wel in het contract van de Telecomprovider staan. Ik kreeg laatst ook een SMS van O2 met reclame. Als ik dat niet meer wilde moest ik maar even een SMS terug sturen a zoveel cent per bericht
Klinkt mierenneukerig maar dat geld gun ik ze niet.
Verwijderd
Of ga naar de site, waar het vervolgens nergens te vinden isOp vrijdag 19 juli 2002 15:21 schreef Rob.B het volgende:
Zal wel in het contract van de Telecomprovider staan. Ik kreeg laatst ook een SMS van O2 met reclame. Als ik dat niet meer wilde moest ik maar even een SMS terug sturen a zoveel cent per berichtKlinkt mierenneukerig maar dat geld gun ik ze niet.
Maar die zijn nog gratis.
Wat wel vervelend is dat O2 ze mij altijd 's nachts stuurt
Waar de topicstarter het over heeft is volgens mij zo'n sms dienst die je wel eens 's nachts op tv ziet. Je stuurt ze 1 keer een smstje naar een nummer en daarna krijg je smstjes van hen wat veel geld gaat kosten.
Kan me voorstellen dat je dat een keertje gedaan hebt in een niet al te slimme bui. Of iemand heeft een geintje uitgehaald met je telefoon.
Verwijderd
hoe weten die lui nou je naw gegevens om een rekening te sturenOp vrijdag 19 juli 2002 15:32 schreef Gemma het volgende:
Waar de topicstarter het over heeft is volgens mij zo'n sms dienst die je wel eens 's nachts op tv ziet. Je stuurt ze 1 keer een smstje naar een nummer en daarna krijg je smstjes van hen wat veel geld gaat kosten.
Kan me voorstellen dat je dat een keertje gedaan hebt in een niet al te slimme bui. Of iemand heeft een geintje uitgehaald met je telefoon.
De rekening is de telefoonrekening....Op vrijdag 19 juli 2002 16:06 schreef Kertje het volgende:
[..]
hoe weten die lui nou je naw gegevens om een rekening te sturen
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Er is waarschijnlijk 1 keer een smstje gestuurd naar hen, dus ze hebben je telefoonnummer.Op vrijdag 19 juli 2002 16:06 schreef Kertje het volgende:
[..]
hoe weten die lui nou je naw gegevens om een rekening te sturen
(Waar is naw een afkorting van?)
NaamOp vrijdag 19 juli 2002 16:22 schreef Gemma het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk 1 keer een smstje gestuurd naar hen, dus ze hebben je telefoonnummer.
(Waar is naw een afkorting van?)
Adres
Verwijderd
[quote]
hoezo? dat bedrijf dat jou smsjes zend kan die toch niet zomaar op je rekening zetten, zij zenden de smsjes zelf dus ze kunnen nooit jou telefoonrekening beinvloeden lijkt meOp vrijdag 19 juli 2002 16:12 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
De rekening is de telefoonrekening....
en dan? naw gegevens aan de hand van een mobiel nummer zijn bijna niet te achterhalen, sterker nog, prepaid kaarten zijn inprincipe helemaal niet te achterhalenOp vrijdag 19 juli 2002 16:22 schreef Gemma het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk 1 keer een smstje gestuurd naar hen, dus ze hebben je telefoonnummer.
Zeker wel: [url="http://www.google.nl/search?q=reversed+billing+sms&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl"]http://www.google.nl/search?q=reversed+billing+sms&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl[/url]Op vrijdag 19 juli 2002 16:38 schreef Kertje het volgende:
[..]
hoezo? dat bedrijf dat jou smsjes zend kan die toch niet zomaar op je rekening zetten, zij zenden niet jij...
Ze hoeven je adrsgegevens dus ook niet te hebben, maar kunnen gewoon afrekenen via je telefoonrekening. Bij prepaid wordt het dus van je tegoed afgeschreven.Op vrijdag 19 juli 2002 16:22 schreef Gemma het volgende:
[..]
en dan? naw gegevens aan de hand van een mobiel nummer zijn bijna niet te achterhalen, sterker nog, prepaid kaarten zijn inprincipe helemaal niet te achterhalen
Afspraken met telecom operators.hoezo? dat bedrijf dat jou smsjes zend kan die toch niet zomaar op je rekening zetten, zij zenden niet jij...
Dat gaat prima.
Naw hebben ze niet nodig. Ze hebben toch je telefoonnummer. Dat heb je hun zelf een keer gegeven, in zo'n niet-slimme bui.Er is waarschijnlijk 1 keer een smstje gestuurd naar hen, dus ze hebben je telefoonnummer.
en dan? naw gegevens aan de hand van een mobiel nummer zijn bijna niet te achterhalen
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Hij begreep het verkeerd, denk ik.Op vrijdag 19 juli 2002 16:42 schreef Pogostokje het volgende:
[..]
Afspraken met telecom operators.
Dat gaat prima.
[..]
Naw hebben ze niet nodig. Ze hebben toch je telefoonnummer. Dat heb je hun zelf een keer gegeven, in zo'n niet-slimme bui.
Ik neem aan dat je bedoelt dat de betalen kosten per ontvangen sms direkt van je beltegoed/abbonementminuten afgaan of worden afgerekend.
Geen naw idd dus.
Verwijderd
Het enige wat ik weet is dat als ik (om maar een voorbeeld te nemen) meedoe met een donald duck prijsvraag, ik alleen maar mijn telefoonnummer hoef in te voeren. Dan wordt er gezegd dat ook als je een geheim telefoonnummer hebt ze je gegevens 1 keer opzoeken, mocht je een prijs winnen.Op vrijdag 19 juli 2002 16:38 schreef Kertje het volgende:
en dan? naw gegevens aan de hand van een mobiel nummer zijn bijna niet te achterhalen, sterker nog, prepaid kaarten zijn inprincipe helemaal niet te achterhalen
Er is dus heel wat mogelijk!
Of dit ook geld met een mobiel nummer weet ik eigenlijk niet.
En bij prepaid heb je vaak je gegevens aan de provider gegeven via een antwoordkaart waar je simkaart mee wordt verzekert en je ook nog een luttel bedrag aan beltegoed krijgt.
Als je dat niet hebt gedaan weet ik het ook niet
Verwijderd
ik heb dat bv niet gedaanOp vrijdag 19 juli 2002 16:45 schreef Gemma het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt gedaan weet ik het ook niet
Pagina: 1