northbridge koelen, waarvoor nodig?

Pagina: 1
Acties:

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 21:21
wat voor effecten kan je ondervinden door het niet goed koelen van een northbridge?? ik bedoel ik heb de search gebruikt maar ik krijg alleen topics over hoe je een northbridge moet koelen en niet waarom..

krijg je dan een instabieler systeem ofzo en hoe heet mag hij worden. Aangezien mijn tyan heel erg heet word (niet aan te raken heet dus 60-70 graden.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Op vrijdag 19 juli 2002 13:04 schreef justice_strike het volgende:
wat voor effecten kan je ondervinden door het niet goed koelen van een northbridge?? ik bedoel ik heb de search gebruikt maar ik krijg alleen topics over hoe je een northbridge moet koelen en niet waarom..

krijg je dan een instabieler systeem ofzo en hoe heet mag hij worden. Aangezien mijn tyan heel erg heet word (niet aan te raken heet dus 60-70 graden.
Oeeiii, snel een koeler erop,
70 graden kan nooit goed zijn hoor !!!!
Ik heb op north een oude 486 koeler,
eerst werd ie namelijk mij ook te heet,
nu niet eens meer lauw,
maar ik denk dat je susteempje zeker wel vast kan lopen,
en misschien wel kapot gaan (mb)....

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 21:21
achja tyan staat er om bekend stabiel te zijn :D maar in iedergeval nooit echt problemen mee ondervonden... mijn proc loopt ook redelijk heet aan..

overigens zit er wel een heatsink op (van tyan) en ik neem aan dat ze (tyan) wel weten wat ze (tyan) doen.. aangezien ze (tyan) niet zomaar een heatsink van mindere kwaliteit op hun (tyan) moederborden stoppen.

maarja als ik aan de waterkoeling ga.... weet iemand overigens of de garantie verloopt als ik een heatsink vervang?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)