Toon posts:

Server Spec's?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan ik met een PC van 350Mhz uit de voeten als game-server!?!? ne dan alleen voor thuis te LANen........
en kan XPpro op een 350 draaien???

Graag hier oever wat tips/tricks.........

thanx..................grtz

Verwijderd

pfft sorry maar ga eens zoeken... zeer veel topics over geweest en ja hij kan prima dienen als gameserver. 1 voorwaarde, min. 256 maar liever 512+ mb ram

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 12:55 schreef neographikal het volgende:
pfft sorry maar ga eens zoeken... zeer veel topics over geweest en ja hij kan prima dienen als gameserver. 1 voorwaarde, min. 256 maar liever 512+ mb ram
ja oke ik heb al wel wat gezocht alleen dr staat zo veel ik denk ik vraag het, schijbaar, nog een keer.
maar ik zie zo niet andere topics over de hardware specs voor een game server!??! :?

Verwijderd

Topicstarter
erg flauw zeg dat niemand effe eenpaar tips kan geven!!!!!!!! leuk forum,......................of is dit ook al eens gepost en moet ik beter zoekuh?!?!?!? :P

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Aantal posts: 3
Gem. aantal posts/dag: 3

hmmmz : ga jij de faq maar eens lezen.
topictitel is verkeerd
je hebt niet gezocht volgens mij

zo gaat dat hier niet.
en als je wil weten op winxp erop draait dan probeer je dat toch ff uit ?
kan iemand wel zeggen ja het loopt goed maar strax loopt het voor geen meter dusss ( en ook andersom )

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Je bent iets te ongeduldig. Wacht even af zou ik zeggen.

Als je een dedicated server draait, zouden de meeste games wel moeten werken op een P2 350 via LAN, lijkt me.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit heeft geen donder met NT te maken, en verder moet je gewoon zoeken ja.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.