Toon posts:

Op zoek naar een versterker, zo goed koop mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn broertje wil ergens in een leeg stand huis (wat een of andere hangplek is :'( ) een versterker hebben. Nou zoekt hij een zo'n goedkoop mogelijke versterker; hij heeft al naar allemaal HiFi winkels gebeld of ze nog ergens goedkope versterkers hadden staan (over van een inruilaktie of zoiets) maar kreeg nergens een positieve reactie.
Nou is het inmiddels zo ver dat hij mij de hele dag aan mn kop zeurt of ik nog ergens één weet te vinden, maar dat is ook niet zo.

Dus dit is zijn laatste hoop heeft iemand een idee waar je heel goedkoope een versterker (230v) vandaan kan krijgen ? het maakt hem niet uit als die 2e hands is zoalg die het maar doet.

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
laat hem eens gaan kijken bij een kringloopcentrum of zoiets.

volgens mij hebben ze daar altijd wel een werkende versterker voor weinig geld

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Rommelmarkt!

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Cash Convertors

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
[url="http://www.mikmak.nl"]www.mikmak.nl[/url]

hier verkopen ze allemaal 2e hands WERKENDE spullen.

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

Verwijderd

ik heb hier ook nog wel 1 staan :) en 2 wat gare speakers

en hoeveel wil die eigenlijks MAximaal uitgeven ?

Verwijderd

[url="http://www.marktplaats.nl"]www.marktplaats.nl[/url] :)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op vrijdag 19 juli 2002 12:45 schreef RutgerB het volgende:
Mn broertje wil ergens in een leeg stand huis (wat een of andere hangplek is :'( ) een versterker hebben. Nou zoekt hij een zo'n goedkoop mogelijke versterker; hij heeft al naar allemaal HiFi winkels gebeld of ze nog ergens goedkope versterkers hadden staan (over van een inruilaktie of zoiets) maar kreeg nergens een positieve reactie.
Nou is het inmiddels zo ver dat hij mij de hele dag aan mn kop zeurt of ik nog ergens één weet te vinden, maar dat is ook niet zo.

Dus dit is zijn laatste hoop heeft iemand een idee waar je heel goedkoope een versterker (230v) vandaan kan krijgen ? het maakt hem niet uit als die 2e hands is zoalg die het maar doet.
Ga eens naar de kringloop winkel bij jullie in de buurt..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op vrijdag 19 juli 2002 12:51 schreef jeffreystegeman het volgende:
[url="http://www.mikmak.nl"]www.mikmak.nl[/url]

hier verkopen ze allemaal 2e hands WERKENDE spullen.
daar werken ze nog met guldens :)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 12:47 schreef jeffreystegeman het volgende:
laat hem eens gaan kijken bij een kringloopcentrum of zoiets.

volgens mij hebben ze daar altijd wel een werkende versterker voor weinig geld
Goed idee, heb net even met hun gebeld en ze hadden nog wel een paar staan. Dus zal ik dat goede nieuws straks even aan hem vertellen :)
Pagina: 1