Toon posts:

Website over MMORPG's

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier van plan met een vriend een Nederlandse site over MMORPG's te maken, nu vragen wij ons alleen af of dit wel succes zal hebben. (we zitten te denken aan een .nl webadres etc.)
Is het verstandiger om een engelse te maken of kan een Nederlandse ook wel, we hebben liever een Nederlandse want dat is meer gericht op een bepaald publiek.

(Kan zijn dat ie in ut verkeerde forum staat, zat te twijfelen tussen webdesign, spielerij en internet en telefoonie |:( )

Verwijderd

zou gerust wel succes hebben , speel zelf al jaren mmorpg's
enige nadeel is dat er gewoon niet veel mensen in nederland zijn die ze ook spelen :(

Verwijderd

Topicstarter
Nja dat is mijn doel van die website ook, zorgen dat mensen het gaan spelen en dat die 10 euro per maand helemaal niet erg is :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 10:10

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me goed plan.. een Nederlandse MMORPG community. Kun je tenminste elkaar vinden in de verschilende spellen.

Speel MMORPG's al een jaar of 4. Eerst Ultima Online, toen Asherons Call vanaf de beta.

Mogelijk wil ik zelfs wel helpen als je nog DHTML/PHP/DB gasten zoekt :P

(En dit lijkt me het goede forum.. als je hem in W&G had gezet had ik hem waarschijnlijk hierheen geschopt ;))

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
'k heb RagnarokOnline informatie zat :X

Verwijderd

Websites hierover in het engels zijn der al genoeg. Wat zou dan de toegevoegde waarde zijn van jouw site? Gewoon lekker in het NL.

Voor RO hoef je het maar te vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
jah RO schijnt leuk te zijn, ik had alleen zoveel lag op me isdn. en nu op adsl heb ik geen zin meer om te beginnen, maarehm mail me al die info maar ff op ruben051@hotmail.com (zal wel errug veel zijn dus a.u.b geen basis info maar advanced dingen, very rare items dingen enzo, ik heb de meeste info zelf al :),of voeg me toe op messenger.

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 13:23
Shek [url="http://www.stratics.com"]www.stratics.com[/url] die hebben vrijwel alle MMPORG's

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Zeker een erg goed idee... er zijn/komen zo verschrikkelijk veel MMORPGs... lekker Nederlands houden die zooi :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op vrijdag 19 juli 2002 13:27 schreef ChaosKnight het volgende:
jah RO schijnt leuk te zijn, ik had alleen zoveel lag op me isdn. en nu op adsl heb ik geen zin meer om te beginnen, maarehm mail me al die info maar ff op ruben051@hotmail.com (zal wel errug veel zijn dus a.u.b geen basis info maar advanced dingen, very rare items dingen enzo, ik heb de meeste info zelf al :),of voeg me toe op messenger.
LOL...ik zou eerst een graag iets willen zien.
Want geloof me... "a.u.b geen basis info maar advanced dingen" zijn héél wat kantjes vol, vooral met Beta2.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. zou het niet zien als de zoveelste info-site.. dat heeft absoluut geen toegevoegde waarde en vereist een dedicated onderhoudsteam...

Denk dat je meer in de community en communicatie hoek moet gaan zitten als je het nederlands wilt houden. Zorg dat spelers elkaar kunnen vinden en informatie/gedachten uit kunnen wisselen. Dat is iets wat gewoon nog niet bestaat (voor MMORPG in het algemeen), maar juist voor een land apart erg interessant is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 22:18 schreef Bosmonster het volgende:
Hmm.. zou het niet zien als de zoveelste info-site.. dat heeft absoluut geen toegevoegde waarde en vereist een dedicated onderhoudsteam...

Denk dat je meer in de community en communicatie hoek moet gaan zitten als je het nederlands wilt houden. Zorg dat spelers elkaar kunnen vinden en informatie/gedachten uit kunnen wisselen. Dat is iets wat gewoon nog niet bestaat (voor MMORPG in het algemeen), maar juist voor een land apart erg interessant is.
Goe idee jah, duzzehm je bedoelt dingen als een forum. En bijvoorbeeld iets zoals een Ragnarok Ebay ofzo :), waar je items ken handelen met nederlandse mensen ofzo :?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op zaterdag 20 juli 2002 12:27 schreef ChaosKnight het volgende:

[..]

Goe idee jah, duzzehm je bedoelt dingen als een forum. En bijvoorbeeld iets zoals een Ragnarok Ebay ofzo :), waar je items ken handelen met nederlandse mensen ofzo :?
Dat niet zozeer.. er is geen verschil tussen handelen met nederlanders en handelen met buitenlanders :P Al is het wel makkelijker met betrekking tot de timezones om te handelen met nederlanders.. en ik geef liever spullen weg aan een nederlandse n00b dan een buitenlandse :P

Maar bijvoorbeeld Asheron's Call.. Er spelen heel veel nederlanders.. maar ik ken er maar een paar op de server waarop ik speel. Bovendien begint dalijk de beta voor AC2 en zou ik graag willen weten welke nederlanders daar nog meer in spelen en welke naam ze hebben. Dat soort dingen..

Of ik beslis om Everquest te gaan spelen... maar op welke server zitten de meeste nederlanders en kan ik niet direct in hun allegiance of clan of hoe dat ook zit in die game.

Wat mensen boeit in Ragnarok snap ik overigens niet.. Minesweeper is nog uitgebreider :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz dan word flink veel werk, ff zorgen dat die vriend aan de slag gaat met PHP, hopen dat ut wat word.

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 18:29

uppie8374

Sousousou

Ik weet niet of deze kick op prijs wordt gesteld, maar ik vroeg me af hoe ver jullie met de site zijn, als het hele verhaal nog doorgaat.

Rebuilding knowledge database

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

uppie83 schreef op 03 September 2003 @ 22:15:
Ik weet niet of deze kick op prijs wordt gesteld
Kort antwoord: nee...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.