Wie wil mijn XP'tje unlocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04
Ik plaats dit bericht omdat ik nu ten einde raad ben! Ik ken niemand die dit zou kunnen doen en die er al ervaring mee heeft. Ook hoop ik dat Rick2001 dit topic ziet want ik kan hem maar niet bereiken.
Wie wil mij helpen? Ik ben er uiteraard voor bereid te betalen.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:46
daar voor moet je [url="http://www.tweakers.net/aanbod.dsp"] hier [/url] zijn :)

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 10:21

xos

Loop anders eens naar de local juwelier. Die kunnen dat volgens mij ook perfect. Zullen je wel ff raar aankijken denk ik >:)

• Marsman83
Op vrijdag 19 juli 2002 12:14 schreef basterd het volgende:
Loop anders eens naar de local juwelier. Die kunnen dat volgens mij ook perfect. Zullen je wel ff raar aankijken denk ik >:)
Naar de juwelier? LOL wat moet ik dan zeggen en wat doen ze er dan mee?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21
Op vrijdag 19 juli 2002 12:18 schreef Fraggler het volgende:

[..]

Naar de juwelier? LOL wat moet ik dan zeggen en wat doen ze er dan mee?
je gaat eerst ff op internet uitzoeken hoe je moet unlocken en ga je naar de juwelier en zeg je hoe ze het moeten doen, ze kunnen het daaro vast wel.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• xos

xos

Nou je print zo'n plaatje uit waar een geunlockte processor op staat. En je verteld ze precies van die en die dingetje ff aan elkaar verbinding en voila. En niet zeggen "hee verbind ff mijn L1 bruggen door" want daar zullen niet veel van snappen denk ik ;)

Verwijderd

Bij [url="http://www.eynstein.nl"]www.eynstein.nl[/url] kenne ze dat geloof ik doen, en anders moet je ff wachten op de HCC dagen.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een juwelier soldeert niet meer.
Laten ze door de goudsmit/zilversmit doen.

Daar zijn nog te weinig mensen van. Daarom besteed elke juwelier zijn soldeerklussen uit.

• Marsman83
Op vrijdag 19 juli 2002 12:22 schreef basterd het volgende:
Nou je print zo'n plaatje uit waar een geunlockte processor op staat. En je verteld ze precies van die en die dingetje ff aan elkaar verbinding en voila. En niet zeggen "hee verbind ff mijn L1 bruggen door" want daar zullen niet veel van snappen denk ik ;)
Oke dat snap ik :P Ik weet ook wel hoe dat in zn werk gaat maar hoe unlocken ze m dan? Op wat voor methode? En wat gaat dat ongeveer kosten denk je? Niet dat ze mij dadelijk daar afzetten want die juwelieren bij ons zijn nogal geldwolven :(

• xos

xos

Schreef Xavier het volgende:
Een juwelier soldeert niet meer.
Laten ze door de goudsmit/zilversmit doen.
Is dat sinds kort dan?
Scheef Fraggler een stukje
En wat gaat dat ongeveer kosten denk je? Niet dat ze mij dadelijk daar afzetten want die juwelieren bij ons zijn nogal geldwolven
Mijn zus heeft er gewerkt en hij deed het daarom gratis voor me. Dus denk niet dat je er meer dan een paar euro voor hoeft te betalen.

• Marsman83
Oke relax! Ik hoop dat ze het hier bij onze juwelier ook kunnen! Dan ga ik er vanmiddag ef langs
Bedankt voor je tip :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dit is niet de bedoeling hier, het is geen service request board. Gebruik anders meel of ICQ als je specifiek iemand wilt benaderen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.