Toon posts:

[ASP / PHP] Sessie delen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, waarschijnlijk een domme vraag van mij... :+ :P

Maar is het mogelijk om een in ASP opgeslagen session-variabele uit te lezen met PHP? :?

Ik heb nl. een website waar men via een ASP-script inlogt, maar ik zou graag een forum geschreven in PHP gebruiken, vandaar. :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:38

Pelle

🚴‍♂️

Nee, kan niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 11:51 schreef Pelle het volgende:
Nee, kan niet.
Ok, d8 ik al... dan doe ik het anders :)

Ik sla variabelen gewoon op in txt bestanden op de server. :) Schrijven met ASP -> uitlezen PHP ;) :+

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Wat misschien wel kan is door middel van een hidden form of de url gewoon alle data uit de ASP sessie die nodig is voor de PHP doorgeven, en dan PHP zijn eigen sessie laten maken.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Was al even op zoek naar een topic dat ik hier ooit ook eens over geopend had.. voor een opdracht voor school hebben we toen ook een systeem gebouwd dat draaide onder ASP en PHP.

Cookies kun je wel onderling uitwisselen, dus je kunt je session-var in een cookie douwen en alle relevante gegevens bijvoorbeeld in een session-table zetten.

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Gevonden: [topic=457200/1/25] :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tnx! :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

*gaap*

Met wat nadenk werk zou je het zelf voor elkaar kunnen krijgen om op 1 server in te loggen, en automatisch op een compleet andere server ook ingelogd te zijn. dus dan log je in op een ASP server, en dan ben je ook ingelogd op php op een andere server.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1