Verwijderd

Topicstarter
heb ik hier een draadloze telefoon en dus ook een telefoonlijn maar als ik bel of opneem op dat toestel kan men me bijna niet horen en ik hoor hun wel goed,

loop ik naar de andere kamer waar een andere draadloze set staat en ik neem die op dan is wel alles,

t lijkt me dus dat ik ergens een fout heb zitten,

ik denk zelf in de KPN doos
weet iemand de juiste kleuren met de juiste pen mischien ?

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-03 13:24
heb je misscien een schema van de aansluitingen? heb je ook DSL met de befaamde splitter?

edit: typo

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 11:21 schreef reller het volgende:
heb je misscien een schema van de aansluitingen? heb je ook DSL met de befaamde splitter?

edit: typo
nop heb hier een gewone ANALOGE lijn zonder poespas

/me internet over de kabel namelijk

Verwijderd

Je kunt ook eerst proberen de beide telefoons om te wisselen, is het geluid op de "defecte" telefoon dan nog niet goed, dan ligt het aan de telefoon.
Is het geluid op de "defecte" telefoon wel goed dan moet je eens proberen of de "goede" telefoon dan ook problemen geeft.
Ook kun je de kabels vanaf de wandcontactdoos naar het basisstation een keer omwisselen zodat je zeker weet dat het daar ook niet de fout zit.
succes

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 13:38 schreef hvf het volgende:
Je kunt ook eerst proberen de beide telefoons om te wisselen, is het geluid op de "defecte" telefoon dan nog niet goed, dan ligt het aan de telefoon.
Is het geluid op de "defecte" telefoon wel goed dan moet je eens proberen of de "goede" telefoon dan ook problemen geeft.
Ook kun je de kabels vanaf de wandcontactdoos naar het basisstation een keer omwisselen zodat je zeker weet dat het daar ook niet de fout zit.
succes
ok heb dus ff geswitched, t leg niet aan de kabel van de wanddoos naar de foon en ook niet aan de foon
heb met een gewone telefoon met draad getest -> zelfde resultaat

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Op vrijdag 19 juli 2002 15:10 schreef Dannyke het volgende:

[..]

ok heb dus ff geswitched, t leg niet aan de kabel van de wanddoos naar de foon en ook niet aan de foon
heb met een gewone telefoon met draad getest -> zelfde resultaat
Wissel de telefoons es om dan :?

Dat lijkt mij dan nog de enige oorzaak.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 15:16 schreef WernerV het volgende:

[..]

Wissel de telefoons es om dan :?

Dat lijkt mij dan nog de enige oorzaak.
heb ik ook gedaan maakt ook geen bal uit :(

volgens mij zit er een fout in
Pagina: 1