Met Audiograbber 1.70 kan je met de Fraunhofer codec maar tot 56kpbs encoden, dus heb ik de Lame encoder gedownload, die best aardig klinkt maar het encoden gaat retetraag. Met Audiocatalyst kon ik veel sneller encoden maar ik hoor weleens dat de Xing encoder erg slecht is. Weet iemand misschien waar je codecs kan downloaden voor audiograbber die goed en snel werken?
Verwijderd
Fraunhofer kan zeker wel boven de 56 kbsec encoden, alleen moet je dan wel een niet zo legale uitvoering downen
Wat noem je traag? Bij mij duurt het encoden van een WAV naar MP3 ongeveer even lang als het rippen. 30 seconden ofzo voor een file van 40 MB.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ja, maar ik heb een trage pc (p266) en bij die Xing encoder duurde het bij mij ook iets van 30 seconden (encoden)
Lame is de beste encoder , en is echt sneller dan Frauenhofer. Ik zou zeggen , blijf die Lame gebruiken en zoek daar ff een GUI voor (Razorlame bv). Gewoon 192kbit Joint Stereo High Quality , heb je gewoon goeie mp3's.
Flikker die Xing het raam uit
.
Je kan ook EAC (Exact Audio Copy) als ripper gebruiken en daar Lame aanhangen , dan ript hij meteen mp3 met tags (als je zou willen).
http://www.exactaudiocopy.de/
mazzel
Flikker die Xing het raam uit
Je kan ook EAC (Exact Audio Copy) als ripper gebruiken en daar Lame aanhangen , dan ript hij meteen mp3 met tags (als je zou willen).
http://www.exactaudiocopy.de/
mazzel
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ik gebruik die Lame encoder anders wel. Ik wacht liever wel voor de kwaliteit die ik daar mee krijg. Maar is Lame de beste of is de prof versie van Fraunhofer nog beter anders ga ik daar wel naar op zoek
Lame is de beste (heb genoeg tests gezien). Beter iets langer wachten voor kwaliteit (langzamer dan Xing maar sneller dan Frauenhofer Pro).
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ok bedankt
Trouwens toen ik xing gebruikte kreeg ik soms ook van die gare klikken erin. Die lame doet er bij mij wel iets van 5 min per nummer over :(
't wordt maar es tijd voor een nieuwe pc
Trouwens toen ik xing gebruikte kreeg ik soms ook van die gare klikken erin. Die lame doet er bij mij wel iets van 5 min per nummer over :(
't wordt maar es tijd voor een nieuwe pc
Installeer Divx, heb je meteen weer een verse Frauenhofer codec professional...
Pagina: 1