• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb hier een Kodak DX3900 digitale camera met dockingstation. Als ik foto's maak gaat de ene foto wel goed en de andere niet. Als je de foto wilt bekijken op de camera zegt ie "Camera cannot read Picture File" nadat de foto heel even zichtbaar is geweest. De foto die dan op de camera te zien is geweest is helemaal goed.

Als ik de foto's naar de computer download kan ik ze gewoon bekijken maar is de halve foto zwart of een andere kleur.

De camera is ingesteld op een quality van 0.8mp.

Heeft iemand een idee :? :?

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Op vrijdag 19 juli 2002 10:33 schreef Cavemania het volgende:
Ik heb hier een Kodak DX3900 digitale camera met dockingstation. Als ik foto's maak gaat de ene foto wel goed en de andere niet. Als je de foto wilt bekijken op de camera zegt ie "Camera cannot read Picture File" nadat de foto heel even zichtbaar is geweest. De foto die dan op de camera te zien is geweest is helemaal goed.

Als ik de foto's naar de computer download kan ik ze gewoon bekijken maar is de halve foto zwart of een andere kleur.

De camera is ingesteld op een quality van 0.8mp.

Heeft iemand een idee :? :?
Naar de shop terug gaan en nieuwe vragen, want dat "Camera cannot read Picture File" lijkt me ook niet echt bepaald gezond ;)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Cavemania
Het vreemde is dat hij sommige foto;s wel kan lezen en andere niet |:(

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 10:19

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Dat probleem heb ik ook met een DX3500
'Unknown File Format' op display maar via PC werkt het wel
Overigens, bij veel foto's (>> 90) gaan er veel fout (Rare kleuren etc) met 64MB Flash.

Achja, verder geen problemen mee ofzo

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien moet je je flashkaart even formatteren, ik heb ook zoiets gehad met mijn fuji finepix 2600z dat kwam omdat ik vergeten was het apparaat te ontkoppelen in windows.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Cavemania
Dit lijkt te werken :), bedankt voor de tip. Mocht het niet zo zijn horen jullie het wel weer.

Verwijderd

Waar je ook even op moet letten dat als je de foto gemaakt hebt dat hij nog bezig is met opslaan van de foto.
Als je het toestel dan al af zet dan beschadig je de foto en kan je dit soort dingen krijgen.
Kan soms zo erg zijn dat je de foto's niet van de camera kan afhalen .
Dit lukt dan soms nog via een kaart lezer maar niet altijd.

• Cavemania
Helaas het leek te werken met het formatteren van de schijf, maar vandaag kwam het probleem terug direct na het formatteren.

Heeft iemand anders ook deze ervaring met deze camera

Iemand nog een idee, anders ga ik hem ruilen voor een nieuwe of een andere.

Verwijderd

Je kan misschien even kijken of een nieuwe firmware helpt
je kan hem vinden op deze website

[url="http://www.kodak.co.uk/go/dx3900"]www.kodak.co.uk/go/dx3900[/url] en daar klikken op software updates.

misschien dat dat het verhelpt?

wat voor batterijen gebruik je in dit toestel?
als het geen oplaad bare zijn kan het mischien daar nog aan liggen omdat gewone batterijen niet krachtig genoeg zijn voor een digitale camera

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:22

Jox444

Honestly....

Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef Cavemania het volgende:
Helaas het leek te werken met het formatteren van de schijf, maar vandaag kwam het probleem terug direct na het formatteren.

Heeft iemand anders ook deze ervaring met deze camera

Iemand nog een idee, anders ga ik hem ruilen voor een nieuwe of een andere.
Ik heb die kodak ook maar heb er helemaal geen problemen mee, alle foto's zijn gewoon goed, geen gekke kleuren geen read / write problemen , helemaal niets.

Is je flash kaartje gewoon niet rot? Probeer eens een andere.

Het is FRIET!

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja, sorry voor de kick, maar deze error krijg je met een verrot flashkaartje. Ik kan het weten want ik had er net ook last van, maar met een nieuw kaartje was het opgelost :)

En nu op slot ;)
Pagina: 1