Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT zero ping mod linkje?? + je mening erover

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar de zero ping mod van UT. Dit is verre weg (naar mijn mening) de beste mod die er is gekomen voor unreal (voor de gene met vreselijke ping, of de mensen met casema; allebij hetzelfde eigenlijk). Ik kan tonnen met andere mod's vinden, behalve de zero ping mod. Waar o waar is ie........ (pleas leave a link! ;))

En wat vind de fraggende tweaker van deze mod? Ik heb verhalen gehoord dat deze mod het voor de mensen met een goede ping (tussen de 40/90 ongeveer) het juist verpest, dat het voor hun moeilijker wordt. /me heeft casema dus ben er blij mee. Vertel vertel en niet te snel, want ik schrijf mee :p

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Heeft iedereen bij die mod een ping van 500 dan ofzo? Ik snap het niet.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
De mod zorgt ervoor dat iedereen met een ping t/m 1500 gewoon kan spelen als of je een ping van 0 hebt, gewoon geen lag nix. Richten en fraggen maar!:p I want it on my server... i want it baaaaaaad....

Verwijderd

Ik heb wel over die mod gelezen, maar nooit op een server met die mod gespeeld. Ik speel nu met een ping van 200-250 en dat gaat mij best af.

zeroping.home.att.net/

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Het maakt alles clientsided
Nu is het zo dat de server wacht op jouw schot en vanwaar en welke richting enzo je schiet. Als je dus een ping hebt van 500, duurt het een halve seconde todat je werkelijk schiet op de plek die je wil. Met zeroping draai je als het ware gewoon een eigen server met ping 0, die dan aan de server doorgeeft waar ie bijvoorbeeld iemand raak schoot. Als je dus iemand molt, geeft ie aan de server door dat je raak schoot en die verwerkt dat dan weer in het spel. De server blijft iedereen gewoon up-to-date houden over het spel. Dus je blijft sommige dingen wel later merken dan de rest.

Globaal uitgelegd....correct me if i'm wrong ;)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Slechte mod, Zerop ping vernietigd de regels van de UT server. Unreal is zo op gezet dat de server GOD is, met zero ping woorden veel dingen clientsided gemaakt waardoor de server niet meer god is. Je kan met zero ping dus zeer gemakkelijk cheaten door gewoon ff congestion the veroorzaken.
Slechte mod dus.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb er wel eens mee gespeeld en verdedigen wordt er opeens errug makkelijk mee. campen ook trouwens

Het is wel leuk, maar af en toe ook wel frustrerend omdat je veel sneller doodgaat

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor het linkje :)

Zeer toffe mod. Ik speel meestal ook zonder deze mod, maar als je speelt tegen ventjes met een ping van rond de 40/50, en jij hebt een ping van 350 dan vind je deze mod echt niet erg. Aan de andere kant is het wel zo dat als je echt last van lag hebt (over de 1500) Dan krijg je time-outs. Je hits tellen dan gewoon niet. Maargoed daarvoor is de secondary fire button om zonder de 0 ping mod te fraggen.

Verwijderd

Als jij met je ping van 350 speelt op een server vol met LPB's, dan kun je beter een andere server zoeken. Als ik een server zie vol met LPB's waarvan ik weet dat het goede spelers zijn, ga ik daar niet spelen, je weet dat je dan weinig kans maakt. Een klein aantal LPB's is niet zo erg, maar een server met 10 lui met een ping <100 is voor mij niet leuk meer, ik ben dan echt kansloos.
Pagina: 1