V-rally 3: ervaringen en zo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 19:51
Ik zag pas V-rally 3 voor de PS2 in de winkels liggen. Nou weet ik niet hoe lang dit spel al uit is, maar het zag er toch wel heel erg gelikt uit. Vindt hem alleen beetje duur om gelijk maar te kopen. Wat zijn jullie ervaringen met dit spel? Screenies zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Hij speelt erg lekker.

Vooral de career-mode waar je in speelt is erg leuk. Je krijgt proefritten aangeboden van een paar teams en als jouw rijstijl hun bevalt dan krijg je een contract voor een seizoen. Erg life-like dus.

De besturing en feel is op zich goed, zeg maar gelijk aan CMR2 op de PC.

De stages zijn niet makkelijk, smalle weggetjes en stenen die je ophanging doen afbreken. Schade is erg realistisch, je loopt het eerder op dan je denkt en soms valt het gewoon niet meer te repareren.

Grafisch ook wel ok maar lang niet zo indrukwekkend als CMR3 die eraan komt. Toch kun je alles wat los en vast zit op die auto onderweg verliezen.

Het leuke vind ik wel dat de complete 1600 klasse er ook in zit en niet alleen de 2-liter klasse, keuze uit veel auto's dus in time-trial mode. In carreer mode hangt het er vanaf hoe goed je bent tijdens de seizoenen wil je een kans krijgen om op te klimmem.

Ik heb hem zelf als zoethoudertje tot aan CMR3 gekocht.

Maar het is echt de moeite waard om te kopen.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:22

Vuvuzela

My spire is forming

Kheb hem vandaag voor de GBA gekopcht hier in berlyn ( op bezoek by familie ) en hijs erg kewl vind ik.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 14:34
ik heb m gekocht, maar ik vind hem zwaar zuigen.
speelt veeeel te snel en nep.

graphics zijn wel mooi, maar het is onspeelbaar...

heb m gouw omgeruild voor mgs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 19:51
weet ik toch? ;) stond er naast! :+