Heb dit moederbord (moet sig nog aanpassen)+p4 1.6A@2.13 (kan nog hoger) gekocht maar had een probleem met de onboard sound. Deze was ontvindbaar. Nu had ik een 3Com netwerkkaart erin zitten, heb deze eruit gehaald want tijdens installatie bleken de drivers invalid ? Nu ziet mijn mobo de onboard soundchip weer maar ik kan mijn netwerkkaart niet installeren want iedere keer blijken de drivers invalid(ander merk, realtek zelfde probleem). Ik kan niet zien welk IRQ problemen geven want de drivers worden niet geladen.
Waarschijnlijk heeft de onboard sound problemen met de netwerk-kaart want deze verdwijnt (de soundchip) elke keer als ik een netwerkkaart erin stop. Nu heb ik in de bios de sound-chip disabled maar het probleem doet zich nog steeds voor
Ik heb verschillende pci-slots geprobeerd en allemaal geven ze hetzelfde resultaat. Dit heb ik trouwens met de nieuwst drivers van de netwerkkaart geprobeerd! O ja, en ik heb win2000prof (zonder de laatste servicepacks want ik kan mijn netwerk niet op en heb dus geen internet)
iemand een idee ?
Waarschijnlijk heeft de onboard sound problemen met de netwerk-kaart want deze verdwijnt (de soundchip) elke keer als ik een netwerkkaart erin stop. Nu heb ik in de bios de sound-chip disabled maar het probleem doet zich nog steeds voor
Ik heb verschillende pci-slots geprobeerd en allemaal geven ze hetzelfde resultaat. Dit heb ik trouwens met de nieuwst drivers van de netwerkkaart geprobeerd! O ja, en ik heb win2000prof (zonder de laatste servicepacks want ik kan mijn netwerk niet op en heb dus geen internet)
iemand een idee ?