Toon posts:

Telepathie,, iedereen heeft ut,, De mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:36 ]

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
:?
Uhmmm... je trekt agressie aan omdat je het gevoel hebt dat andere mensen je gedachten kunnen lezen?

Verwijderd

Topicstarter
raar he?

Verwijderd

heb je moeite je te concentreren?

vinden mensen dat je vaak verward overkomt?

hoor jij ook wat anderen denken?

Verwijderd

Topicstarter
-

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Op vrijdag 19 juli 2002 08:58 schreef LiSm het volgende:
een verhaal
Wat is je punt? Wat is je stelling? Waar wil je over discussieren. Op dit moment voldoet dit niet aan de W&L policy. Als je nu eens wat duidelijker opschrijft waar je heen wilt, dan mag het draadje open blijven.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het hele verhaal maakt op mij een wat warrige indruk (understatement).

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Is het niet bij je opgekomen dat het iets met je wat gevordere blowavondje te maken zou kunnen hebben? Het hele verhaal komt op mij over als een soort geest die uit de fles is gekomen. Een soort gedachtengang of angst of hoe je het wil noemen, die onbeheersbare vormen aan gaat nemen.

Een angst of gedachte die normaliter via de normale weg in je hersenen afgevoerd zou zijn, maar nu volledig in beeld is en in beeld blijft. Daar waar normaal de ratio het overwint, heeft deze gedachte zich kunnen nestelen in een 'zwak' moment (de blowavond) en beheerst nu je leven. Om de vergelijking met psychose te trekken, een vriend van mij heeft 't eens gehad. Het is verdomd lastig te moeten leven met een ervaring of gedachte, waarvan je verstand zegt dat deze irreeel is of op zijn minst dubieus, maar waarvan je gevoel, per slot van rekening erg krachtig in onze beleving, zegt dat het allemaal echt en waardevol is.

Een beetje een soort angst als gedachtenflitsen krijgen bij iedereen met wie je spreekt over het in elkaar slaan van diegene. Ook irreele gedachten, die echter je gedachtengang totaal kunnen verstoren. ZO zijn er wel meer voorbeelden te bedenken, waarbij irreeele en waanzinnige gedachten eenvoudigweg in het verkeerde 'hokje' in de hersenen opgeslagen zijn en van daaruit een (ongewenst) effect hebben.

Mij lijkt de enige weg tijd en nog eens tijd. Zolang je met je verstand de juiste conclusie formuleert over deze gedachten, de gedachten daarmee niet uitvlakt maar min of meer in quarantaine stopt, zal de tijd het effect van deze gedachten toch uit moeten vlakken. Echt wegkrijgen zal niet snel lukken, maar het negatieve er vanaf halen moet bereikbaar zijn.

In ieder geval een ervaring waarbij je veel over jezelf te weten kan komen, zie dat dan maar als het postieve element. Hopelijk kan je het beheersbaar maken voor jezelf.

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Sommige mensen kunnen maar beter niet nadenken (of blowen)

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:36 ]

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 18:27

Tijntje

Hello?!

Oke, Ik heb zelf ook veel geblowd (twee jaar lang iedere avond twee tot drie joints) en je kunt er inderdaad psychotisch van worden. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Blow je nog of ben je er nu mee gestopt. Als ik jouw was zou ik er helemaal mee stoppen en kijken hoe je je voelt. Mocht het gevoel naar een week niet minder zijn of anders zijn is het misschien verstandig om eens bij een psycholoog langs te gaan.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik sta zelf wat sceptischer tegenover telepathie. Ik geloof er niet zo in, al heb ik wel eens wat dingen meegemaakt die dit standpunt deden wankelen (broer die ongeluk had gehad waarvan ik al een soort gevoel had voordat ie thuiskwam). Ik gooi dat echter toch maar op toeval of op de kronkels van de hersenen, die maar altijd aan alles handen aan voeten wil geven.

Die wraakgevoelens zou ik maar laten voor wat het is. Daar schiet je niets mee op en tevens zet je je eigen rol daarmee op de achtergrond. Het is een stuk sterker om van je eigen verantwoordelijkheid uit te gaan en het ontstaan van dit probleem bij jezelf te zoeken. Bij jezelf zal je het probleem ook op moeten zien te lossen. Iemand anders daarvan de schuld geven past daar niet bij en is bovendien onzin. Jij zette je lippen aan die jointjes en bij de meeste gebruikers ontstaan geen problemen van psychische aard. Deze toerekenen aan je instapper is dan ook wat vergezocht en leidt alleen maar de aandacht af.

Kijk liever in de toekomst en hoe je daar mee om wil gaan. Steek energie in het ontwikkelen van een objectieve blik op jezelf, zie je problemen, zie welke gedachten herrie schoppen en isoleer ze. Uiteindelijk zullen ze moeten slijten en vanaf vandaag zal je verstand deze gedachten moeten opjagen, beteugelen en isoleren. Dolen in onbekende gangen zonder licht (verstand) vindt niemand leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Wekkel !

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook na dat nachtje er mee gestopt hopend dat alles in 1 x voorbij zou gaan, maar die waan kennen we allemaal toch?

Verwijderd

Even alles op een rijtje zetten:

-Je hebt het gevoel dat je gedachtes kan lezen
-Je hebt het gevoel dat anderen weten wat jij denkt
-Je hebt last van angsten
-Je bent bang om gek te worden

Klopt bovenstaande een beetje?

Nog een vraagje, je zei net dit:
Ze vonden ook dat ik maar een weekje in de rijngeest groep moest gaan zitten, (klootzakken, zal ik nooit meer vergeten)
Waarom vind je dit zo'n slecht idee dan? Die mensen hebben vast het beste met je voor.

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:36 ]

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Als je zeker weet dat je telepathisch begaafd bent dan zijn er ongetwijfeld meer mensen die dat hebben. Er zijn vast discussiegroepen/organisaties waar telepathische mensen zich hebben verenigd.

Wat houdt die telepathische gave precies in? Ik kan uit bovenstaande stukjes niet halen in hoeverre je in contact komt met de gedachten van anderen en zij met die van jou. Zijn het emoties/gevoelens of hoor je wat iemand denkt, alsof hij spreekt? Heb je die link met iedereen of alleen met sommigen? Is die link er dan altijd of alleen in bepaalde situaties (bv samenhangend met vermoeidheid, bepaalde inspanningen of juist bij geestelijke scherpte)...

Heb je een vertrouwenspersoon die echt op de hoogte is? Zo'n persoon is waanzinnig belangrijk. Als er iemand is waar je vertrouwen in hebt dat hij je serieus neemt en probeert te begrijpen wat er aan de hand is dan deel je je lasten. Je klinkt niet als iemand die gek is ofzo, maar meer als iemand die een ervaring heeft die anderen niet hebben en waarmee hij dus nergens terecht kan.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Verwijderd

...en dat met die rijngeest groep, ze dachten dat ik psygothisch was maar dat was dus niet zo...
Wil jij dat zelf liever niet toegeven, of ben je onderzocht en blijkt dat je er geen last van hebt? In het eerste geval zou ik toch toegeven, want het is belangrijk dat je dan word geholpen.
Maarja, als je daar zit met de 1ste dag & ze vertellen je "dit medicijn doet wonderen" terwijl het later gewoon anti-depressie is dan voel je je ook genaaid. Ik ben een eerlijk persoon maar hou er niet van om belazerd te worden.
Ik denk niet dat die mensen daar zitten om jou te belazeren hoor, daar schieten ze zelf niets mee op. En anti-depressivia worden niet alleen voorgeschreven aan mensen met depressiviteit, dus je moet niet denken dat ze je zomaar eventjes een medicijn geven.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb alle respect voor mensen die in dat soort instituten werken, maar echt helpen kunnen ze patienten zelden. Het is meer een 'help yourself' gedachte waarmee je het zou moeten redden, ipv dat zij de oplossing voor je hebben.

Ik heb (helaas) twee gevallen in mijn naaste omgeving af mogen zien zakken en beter wordt je zeker niet in zo'n instituut, al is het zonder twijfel nuttig.

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je uit een dal niet kan worden geholpen. Je moet zelf de wil hebben om eruit te komen. Mensen kunnen jouw eigen denkpatroon niet veranderen, dat moet je zelf doen. Als je onderkent dat je een probleem hebt en je wil daar uitkomen dan ben je al halfverwege. Ik geloof dan ook niet zo het oplossen van andermans problemen. Het beste wat je kunt doen is iemand een luisterend oor bieden en hem raad geven. Je kunt simpelweg niet iemand een pil geven en zeggen dat het nu over is.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ten eerste, LiSm, kan je eens proberen wat meer whitespace (lege regels) in je berichten op te nemen. Dat leest een stuk makkelijker...

En aan de modjes, hoewel dit topic misschien niet helemaal voldoet aan de eisen van een W&L topic, wil ik toch graag vragen hem niet te sluiten of te verplaatsen. Het gaat immers over een heel serieus onderwerp, en ik vrees dat dit topic in SG (en HK al helemaal) overspoeld zal worden met onzinnige reacties.

Mijn eerste vraag, LiSm, is of je een geloof hebt? Zoja, dan zijn deze ervaringen misschien binnen jouw geloof uit te leggen, en zo nodig 'aan te pakken'.

Niet binnen een bepaald geloof uitgelegd, heb je 'gewoon' een spirituele ervaring gehad, een openbaring, if you will. Dat soort ervaringen veranderen vaak je leven voor altijd.

Wat jij deed na die ervaring is wegrennen. Dat is een heel natuurlijke reactie. Dat deed ik ook bij de eerste keren dat me zulke dingen overkwamen. Het hysterisch worden hoort daar ook bij.

Stop eens met rennen en vliegen. Ga rustig zitten. Doe je ogen dicht. Kalmeer je gedachten. Voel jezelf als een boom, met wortels die diep de aarde in gaan. Voel de kalmte die uit de aarde straalt, en neem die in je op - laat je hysterie door je wortels heen afvloeien. Kom tot rust.

Openbaring van gaven, iedereen schrikt er van, en is daarna bang voor die gaven, omdat het vreemd lijkt, omdat het lijkt alsof je een of andere freak bent. Maar in werkelijkheid is er niets om bang voor te zijn. Als je met de bovenstaande oefening tot rust komt, zul je ook zien dat je angst wegvloeit. Dat je logisch en kalm over het vraagstuk na kan denken. Dat je zult zien dat er niets is om bang voor te zijn.

Als je privé met mij wilt praten over je ervaring, en/of privé hulp van me wilt hebben, kan je me mailen op albertus.arendsen@atofina.com

Don't be afraid. Open your mind. All will be alright.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

LiSm:

Zonder je te willen ontmoedigen: Ik ben bang dat W&L niet helemaal de goede plaats is om met dit probleem te komen. De bezoekers hier zijn mensen van uiteenlopende levensovertuiging en elk zal advies geven aan de hand van die levensovertuiging. In deze thread staan daar ook al verschillende voorbeelden van...

Zeer weinigen zullen echt ervaring hebben met wat jij beschrijft, en daarom lijkt het mij persoonlijk niet verstandig teveel waarde te hechten aan de adviezen die je hier krijgt. Die adviezen komen voor het grootste deel van mensen die zich moeilijk iets bij jouw situatie kunnen voorstellen. Dat geldt overigens ook voor mij, vandaar dat ik je persoonlijk niet verder kan helpen, behalve door je sterkte toe te wensen.

Maar ik kan je wel helpen met het vinden van mensen die misschien wel gelijksoortige ervaringen hebben als jij. Ik zou je willen aanraden om je ervaringen op het forum van [url="http://www.psychologie.nu/forum/"]psychologie.nu[/url] te bespreken. Het is mogelijk daar anoniem te zijn, net zoals op GoT, maar daar zitten mensen die net zoals jij hulp of ondersteuning zoeken, en die dat aan elkaar geven. Misschien dat je door uitwisseling van ervaringen met mensen die soortgelijke ervaringen hebben als jij, tot oplossingen kan komen die je verder helpen. De kans dat zulke mensen daar zitten, is veel groter dan op GoT. Bovendien is er een linksectie die je goed van pas kan komen bij het zoeken van mensen die je kunnen helpen. Ik snap dat je slechte ervaringen hebt met hulpverleners, maar er zijn ook goede! En misschien dat je die via dat forum kunt vinden...

Deze draad blijft voorlopig wel even open, maar ik raad je toch aan om je zoektocht voort te zetten op een plaats waar mensen komen die er meer verstand van hebben dan de gemiddelde bezoeker van W&L

Verwijderd

LiSm>> ik denk dat Captain Proton je het best mogelijke advies gegeven heeft.

Je hebt een traumatische ervaring gehad, en als ik je posts goed begrijp heb je daar in je dagelijks leven behoorlijk last van. Het is dan zaak te proberen je probleem nuchter en objectief te bekijken, zonder van te voren aannames te doen over de oorzaak van dat probleem. Dat in je eentje doen is op zijn zachtst gezegd moeilijk, het is nu eenmaal niet makkelijk te beoordelen of je jezelf objectief bekijkt.

Vandaar dat ik het advies om mensen met gelijke ervaringen of hulpverleners op te zoeken, geheel onderschrijf.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik weet nou niet of je echt een traumatische ervaring hebt gehad, of dat je bent 'blijven hangen' Nou lijkt me dat van blowen niet erg waarschijnlijk, hoewel, ik er ooit ook behoorlijk onder heb gezeten: Je zit dan behoorlijk in een isolement en kan behoorlijk paranoide worden. Ook heb ik de resultaten gezien van iemand die iets te veel zegels (LSD) had gehad. Die wilde het land uitvluchten want 'ze' kwamen hem vermoorden. Maar to the point: je bent aardig fucked up, en zou zeker professionele hulp moeten gaan zoeken.

oogjes open, snaveltjes dicht

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

ben er op een nacht met een blowtje in terecht gekomen
Pas op dat je paranoide gedachten je leven niet gaan sturen!

* RobzQ blowt al vele jaren en heeft in die tijd af en toe de meest bizare dingen meegemaakt/gedacht.

Maar helaas, soms, zaten ze meer in mijn hoofd dan in 'the real world' Ook 'semi' telepatische ervaringen heb ik zeker gehad. Maar vraag jezelf af. Is die stem in m'n hoofd een 'stonede' interpretatie van wat ik zie? Staan je hersenen niet zo ver 'open' dat je dingen denkt die er niet zijn. (Kan allemaal heel echt lijken, believe me!)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

misschien moet je er niet vanaf willen komen, maar het proberen te begrijpen. het grootste gedeelte zal je zelf moeten doen, maar je kunt altijd hulp krijgen van mensen die hetzelfde "probleem" hebben.
convert dat lastige en irritante om in iets nuttigs.

Verwijderd

Topicstarter
-

Verwijderd

Topicstarter
-

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 18:47 schreef LiSm het volgende:
"wav naar mp3!"
:? Explain.

Verwijderd

Topicstarter
never mind :?

Verwijderd

Het enige dat ik hierop kan zeggen is dat gezien je paniekerige gevoel en de -ik hoop dat ik dit mag zeggen- wat verwarde indruk die je maakt, professionele hulp mij geen slecht idee lijkt. Misschien niet op een plek waar je direct medicijnen in je gestopt krijgt of 24 uur per dag zit. Maar er zijn genoeg plekken waar je je verhaal kwijt kan en je weer een beetske orde op zaken kan stellen. Wat je ook verkiest te doen LiSm, ik wens je veel succes.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Iedereen is er nu wel zo'n beetje bekend over,, telepathie.

Het gevoel van iemand ontnemen dmv je te concentreren op die persoon. Voor sommige mensen is het een rage geworden, voor andere een uitweg. Bijvoorbeeld de oudere vrouw die licht psygoties is (.) & zich beter te kunnen voelen door het van een jong kind af te nemen. Deze dingen gebeuren, Het is niet alleen het gevoel, maar ook het hart van een persoon. Ik beweer helemaal niets hiermee, maar wil duidelijk maken wat ik gezien heb. Ik ben er op een nacht met een blowtje in terecht gekomen door alsmaar door en door knarsend te denken totdat ik hoorde "he, iemand denkt telepathisch " Vanaf dat moment was mijn leven gedoemd. Alles wat ik in signalen denk, kunnen andere mensen aanvoelen zonder mij te kennen of wat dan ook. Dit is erg vervelend & ook wel een hel. Maar hoe kom je er weer vanaf? Ik kan het niet meer terug draaien & over al waar ik kom, ben ik een slachtoffer van mensen die niets beters te doen hebben. Raar om dit zo maar even op een GoT site'je te zetten maar waar moet het naar toe? Ik kan mijn eigen privacy niet eens meer hebben laat staan rust. Ik trek op een of andere manier problemen aan zonder dat ik iets doe. De reden waarom ik op deze kloot ben gezet weet ik al, maar waarom al die agressie?

|:(
je zult er mee moeten leren leven, hoe wil je "het" immers vergeten?

denk maar zo

er is niks veranderd, het is al zo geweest, maar nu heb je "het" door, maar het was vroeger ook al zo

er zijn mensen die als die jou aankijken, precies weten wat je voelt en wat je denkt. niks aan te doen, het is nou eenmaal zo

Verwijderd

Goed, als je inderdaad andermans gedachten kunt lezen en anderen die van jou kunnen lezen, is er een relatief simpele manier om er vanaf te komen die ook (vrijwel) altijd werkt. Het sleutelwoord is 'visualiseren'. Op het moment dat jij denkt andermans gedachten te lezen of dat anderen op dat moment die van jou lezen; sluit jezelf af! Hoe doe je dat? Visualiseer een barrière voor die gedachten. Dat kun je bijvoorbeeld doen door een denkbeeldig gordijn tussen jou en die ander dicht te trekken waar die gedachten (wederzijds) niet doorheen kunnen. Je kunt ook proberen jezelf in een soort van glazen stolp te plaatsen (ik kan me voorstellen dat dat soms een benauwend gevoel kan geven) of een regenpak oid aan te trekken, in elk geval iets dat beschermt en afsluit voor vreemde invloeden. Andere mogelijkheden zijn er ook, het gaat erom dat je je bewust afsluit voor iets dat onbewust gebeurt.

Wellicht beschik je over een bovengemiddeld ontwikkelde paranormale eigenschap. Hier zou je iets mee kunnen doen (ten goede) als je dat wilt. Maar uiteraard hoeft dat niet. Als je denkt hulp nodig te hebben of gewoon informatie wilt, lijkt het mij raadzaam contact op te nemen met een goede paragnost. Als je denkt dat dat je kan helpen en je wilt contact met een goede paragnoste, stuur me f een mail (jeroenstrating@hotmail.com).

Verder rest mij nog op te merken dat mensen met een andere levensvisie waarschijnlijk iets heel anders zullen aanraden, dus het is aan jou om te beslissen wat je gaat doen.
En; idd stop met blowen (alle beetjes helpen).

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 03:10 schreef Tor het volgende:
... is er een relatief simpele manier om er vanaf te komen die ook (vrijwel) altijd werkt. Het sleutelwoord is 'visualiseren'...
Wellicht beschik je over een bovengemiddeld ontwikkelde paranormale eigenschap. Hier zou je iets mee kunnen doen (ten goede) als je dat wilt. Maar uiteraard hoeft dat niet.

En; idd stop met blowen (alle beetjes helpen).
LiSm,
Zoals de reacties aangeven lopen hier mogelijk meerdere dingen door elkaar heen.
Je verteld over telepathie van jezelf (Jij 'leest' anderen), telepathie bij anderen (Jij wordt 'gelezen'), angst, woede, depressie en blowen...

Geen van deze zaken hoeven een "probleem" voor je te zijn!
Tenslotte als je ergens geen probleem van maakt is 't eigenlijk al opgelost... Klinkt simpel, werkt voor mij uitstekend. Ik probeer bij dingen die me werkelijk in de weg zitten er eerst van uit te gaan: Okee, ik sta nu op dit punt waar ik kennlijk gedwonge wordt met iets kennis te maken (wat ik liever niet wil). En ga vanaf nu werken naar een situatie war ik me prettiger bij voel...
bv. Ik ben een hand kwijt... Nu kun je op 2 manieren tegen je leven gaan aankijken: DAMN! nu zijn er 100000 dingen die een tweehandig persoon kan en ik NIET... Of er zijn nu 100000 dingen die een 1handig persoon kan, wat vind ik 't leukste om te gaan doen? (Tenslotte KAN je postitief blijven met 1 hand, want dat kon je ook toen je 2 handen had!... Of was je toen iedere dag bedroefd dat je maar 2 handen had en wilde je ZO graag die 100000 dingen doen die een 3handig persoon WEL kon en jij niet???)

Affijn, om zo'n instelling te behouden MOET je af en toe je gevoel (wat lang niet altijd spoort) op de rails houden... Dat kun je NIET als je je rationelen denken laat onderstromen door je gevoel met blowen... Dus de hint van Tor om iig te stoppen met blowen zou ik inderdaad in zo verre opvolgen dat je moet zoeken naar een punt dat je nog maar zo weinig blowed dat je ten alle tijden helder blijft en je niet laat meesleuren door je emoties.

Door postief te blijven en je leven van af NU te gaan oppakken zoals 't er NU voorstaat, geef je jezelf de kans om met minder weerstand naar je situatie te kijken... (En niet negatief beginnen, maar neutraal is al een HELE stap vooruit). Misschien realiseer je je dat helderzienden, helderwetenden, heldervoellenden, helderhorenden, telepaten en al die andere "wandelende wireless LAN" mensen al heel veel langer bestaan. Dat zij dus (als ze zich daar op zouden toeleggen) al veel langer jouw en mijn gedachten ZOUDEN KUNNEN lezen... Kortom, jij realiseert je misschien opeens dat jij niet alleen de wereld kan zien, maar de wereld ook jou!

Lang niet ieder 'gevoelig persoon' leest continu zijn/haar omgeving. En niet ieder gevoelig persoon zit zelf zo emotioneel in de knoop dat íe een ander nodig heeft om zichzelf te voeden (moeder-kind verhaal). Dus lang niet iedereen kijkt naar jou (zoals jij wel naar de meeste mensen kijkt).

Ik denk dat door je te "verzetten" tegen je situatie (dat jij continu anderen hoort) je je eigen frustraties alleen maar voeding geeft... En daarmee zit je maar _1_ iemand dwars: jezelf.

Dus voor nu kan ik je maar 1 hart onder je kont schoppen: Pak je goeie gedrag op en maak iets van je situatie, want NIEMAND anders kan/zal 't voor jou doen.

Zie 't maar alsof je een schitterend ongeluk hebt gehad en nu opeens een been/hand/gezichtsvermogen kwijt bent...
Shit happends, nu weer verder.

Heel veel sterkte en goeie moed toegewenst.

Verwijderd

gewoon een idee hoor,
maar ik kom zelf vaak op een forum
dat in princiepe over chaos magic gaat.
en daar komen wel vaker van dit soort dingen langs.
meschien kan het nuttig zijn om je verhaal ook daar
even te posten?
daar zitten toch wel mensen die wat langer en vaker
met occulte dingen omgaan.

het address is
[url="http://www.chaosmagic.com/message/index.htm"]http://www.chaosmagic.com/message/index.htm[/url]

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:37 ]

Verwijderd

In enkele gevallen (2 op de 1000) worden blowers psygotisch/schizofreen, zoals jij nu ook lijkt te zijn. 2 op de 1000 is echter ook de normale frequentie van gevallen van psychose bij "normale" mensen.

Hoewel het blowen er voor zorgt dat een sluimerende psychose zich eerder uit (nu dus) zou je vroeger of later toch wel psychotisch zijn geworden.

Ik wil nou niet zeggen dat je NIET moet stoppen met blowen, maar door alleen te stoppen zal het zeker niet over gaan (je kan beter naar de psychiater)
Pagina: 1