-
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 02:36 ]
Verwijderd
Wat is je punt? Wat is je stelling? Waar wil je over discussieren. Op dit moment voldoet dit niet aan de W&L policy. Als je nu eens wat duidelijker opschrijft waar je heen wilt, dan mag het draadje open blijven.Op vrijdag 19 juli 2002 08:58 schreef LiSm het volgende:
een verhaal
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Verwijderd
Waarom vind je dit zo'n slecht idee dan? Die mensen hebben vast het beste met je voor.Ze vonden ook dat ik maar een weekje in de rijngeest groep moest gaan zitten, (klootzakken, zal ik nooit meer vergeten)
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Verwijderd
Wil jij dat zelf liever niet toegeven, of ben je onderzocht en blijkt dat je er geen last van hebt? In het eerste geval zou ik toch toegeven, want het is belangrijk dat je dan word geholpen....en dat met die rijngeest groep, ze dachten dat ik psygothisch was maar dat was dus niet zo...
Ik denk niet dat die mensen daar zitten om jou te belazeren hoor, daar schieten ze zelf niets mee op. En anti-depressivia worden niet alleen voorgeschreven aan mensen met depressiviteit, dus je moet niet denken dat ze je zomaar eventjes een medicijn geven.Maarja, als je daar zit met de 1ste dag & ze vertellen je "dit medicijn doet wonderen" terwijl het later gewoon anti-depressie is dan voel je je ook genaaid. Ik ben een eerlijk persoon maar hou er niet van om belazerd te worden.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Verwijderd
oogjes open, snaveltjes dicht
Pas op dat je paranoide gedachten je leven niet gaan sturen!Op vrijdag 19 juli 2002 08:58 schreef LiSm het volgende:
ben er op een nacht met een blowtje in terecht gekomen
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
je zult er mee moeten leren leven, hoe wil je "het" immers vergeten?Op vrijdag 19 juli 2002 08:58 schreef LiSm het volgende:
Iedereen is er nu wel zo'n beetje bekend over,, telepathie.
Het gevoel van iemand ontnemen dmv je te concentreren op die persoon. Voor sommige mensen is het een rage geworden, voor andere een uitweg. Bijvoorbeeld de oudere vrouw die licht psygoties is (.) & zich beter te kunnen voelen door het van een jong kind af te nemen. Deze dingen gebeuren, Het is niet alleen het gevoel, maar ook het hart van een persoon. Ik beweer helemaal niets hiermee, maar wil duidelijk maken wat ik gezien heb. Ik ben er op een nacht met een blowtje in terecht gekomen door alsmaar door en door knarsend te denken totdat ik hoorde "he, iemand denkt telepathisch " Vanaf dat moment was mijn leven gedoemd. Alles wat ik in signalen denk, kunnen andere mensen aanvoelen zonder mij te kennen of wat dan ook. Dit is erg vervelend & ook wel een hel. Maar hoe kom je er weer vanaf? Ik kan het niet meer terug draaien & over al waar ik kom, ben ik een slachtoffer van mensen die niets beters te doen hebben. Raar om dit zo maar even op een GoT site'je te zetten maar waar moet het naar toe? Ik kan mijn eigen privacy niet eens meer hebben laat staan rust. Ik trek op een of andere manier problemen aan zonder dat ik iets doe. De reden waarom ik op deze kloot ben gezet weet ik al, maar waarom al die agressie?
Verwijderd
Verwijderd
LiSm,Op zondag 21 juli 2002 03:10 schreef Tor het volgende:
... is er een relatief simpele manier om er vanaf te komen die ook (vrijwel) altijd werkt. Het sleutelwoord is 'visualiseren'...
Wellicht beschik je over een bovengemiddeld ontwikkelde paranormale eigenschap. Hier zou je iets mee kunnen doen (ten goede) als je dat wilt. Maar uiteraard hoeft dat niet.
En; idd stop met blowen (alle beetjes helpen).
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq